Avatar billede krohn Praktikant
17. maj 2005 - 21:09 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Hvor stor en mail

Er der en begrænsning på hvor store mails jeg kan sende til en hotmail konto?
Avatar billede kenp Novice
17. maj 2005 - 21:25 #1
ja det er der en normal hotmail konto er på maks 2 mb så kan du jo selv regne ud hvormeget du kan sende til den hvis der er andre mails i den. men du skal nok ikke forvente at kunne sende mails over 1 mb.
Avatar billede pc-dyret Nybegynder
18. maj 2005 - 11:12 #2
Det er IKKE korrekt. Her en den korrekte grænse:

Du kan sende og modtage meddelelser på op til 10 MB inklusive eventuelle vedhæftede filer.
Avatar billede kenp Novice
18. maj 2005 - 12:17 #3
ikke på alle hotmails.. jeg har kun 2 mb plads...
Avatar billede pc-dyret Nybegynder
18. maj 2005 - 12:22 #4
Det er det der står på www.hotmail.dk. 10mb mails incl vedhæftede filer, 200mb lagerplads, og mere hvis man får en udvidet............................
Avatar billede kenp Novice
18. maj 2005 - 14:18 #5
Så syntes jeg da lige du skal læse det som står neden under...

Pris Gratis
Indbakkestørrelse 2 MB*
Vedhæftede filer på op til 1 MB

De 250 mb er kun hvis du bor i USA
Avatar billede pc-dyret Nybegynder
18. maj 2005 - 14:24 #6
Kopieret DIREKTE fra Hotmails DANSKE side:

Mængden af lagerplads på din konto afhænger af, hvilken type konto du har.

Gratis Med en gratis Hotmail-konto:
Du har op til 250 MB lagerplads.
Du kan sende og modtage meddelelser på op til 10 MB inklusive eventuelle vedhæftede filer.
Ekstra lagerplads Med en Ekstra lagerplads-konto:
Du får også 2 GB lagerplads.
Du kan sende og modtage meddelelser på op til 20 MB inklusive vedhæftede filer.
Du får også op til 30 MB lagerplads på MSN Grupper. Yderligere oplysninger om MSN Grupper får du ved at besøge MSN Grupper.
Hotmail vil muligvis slette meddelelser fra kontoen, hvis du overskrider lagergrænsen. Meddelelser og vedhæftede filer, der slettes af Hotmail, kan ikke genoprettes. For at undgå at overskride lagergrænsen anbefales det, at du gemmer store vedhæftede filer på din egen computer.
Avatar billede kenp Novice
18. maj 2005 - 14:25 #7
og jeg siger bare læs hvad som står neden under....
Avatar billede kenp Novice
18. maj 2005 - 14:29 #8
(og sjovt at jeg f.eks. så stadgivæk kun har 2 mb plads og jeg har en gratis hotmail...)
Avatar billede pc-dyret Nybegynder
18. maj 2005 - 14:30 #9
Og der var det lige igen - på dansk:

Den eneste GRATIS e-mail-tjeneste, som tilbyder virusscanning og -rensning

• Beskyttelse mod uønsket post
• Stor indbakke på 250 MB
• Send filer og fotos på 10 MB
• Kontroller e-mail fra enhver webplacering
GRATIS
Få den GRATIS

Det er der hvor man tilmelder sig den.......................
Avatar billede kenp Novice
18. maj 2005 - 17:04 #10
jeg er altså rimelig lige glad med hvad du skriver... for hvis du opretter en konto får du kun 2 mb plads, jeg har f.eks. lige oprettet en konto kun for at lave et screenshot til dig. http://danborg.org/hotmail.jpg så kan du komme nok så meget med det som står når det ikke passer.
Avatar billede heeweb Nybegynder
06. juni 2005 - 20:12 #11
hvorfor ikke bruge heeweb.dk gratis mail system der er 500 Mb Plads og de skander også for virus..

opret dig op http://heeweb.dk i dag....