Avatar billede olh Nybegynder
25. maj 2005 - 23:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan optages / gemmes en udsendelse fra tv nords hjemmeside

Hvordan kan jeg optage/gemme er lille video som ligger på tvnords hjemmeside. Der er tale om en almindelig udsendelse som er lagt ud på nettet og det ser ud til at den er en Windows media player. Gemems der en fil på min pc? Hvor? Kan den afspiles igen?
Olh
Avatar billede miss-g Seniormester
26. maj 2005 - 01:43 #1
Hvis den gemmes på din pc, så kig i mappen temporary internetfiles (midlertidige internetfiler)....
Avatar billede gratis Nybegynder
26. maj 2005 - 12:51 #2
der er del forskelligt software der ka gøre det http://www.google.com/search?hl=en&q=record+video+stream+%2Bsoftware&spell=1
Avatar billede olh Nybegynder
26. maj 2005 - 21:02 #3
Hej Miss-q Før jeg går igang med en masse programmer vil jeg lige sikker mig at det er til at få fat på. Jeg har været inde i Windows/Temp/Temporary intrenetfiler. her var der ikke nogle filer. Under afspilningen var der heller ikke noget med temp filer. Er det så et tegen på at filerne ikke kan findes? Og opgave er umulig?
Avatar billede olh Nybegynder
19. august 2010 - 18:10 #4
opgivet