Avatar billede knso00 Nybegynder
30. maj 2005 - 15:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af website

Hejsa! Jeg fik nogle vurderinger på mit (firmas) website, www.bubblefish.dk, og har opdateret det ud fra kritikken - jeg vil meget gerne have mere kritik af udseende og brugervenlighed af sitet.
Jeg bruger firmaets hjemmeside aktivt til jobsøgning, så det er meget vigtigt for mig, at den bliver rimelig afpudset og velfungerende.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
30. maj 2005 - 15:42 #1
jeg synes den er:

1. Stilren

2. Anvender farver der passer godt sammen.

3. Anvender flash uden at det bliver for flimmer

4.let at navigere rundt i /finde rundt i.

Alt ialt et rigtig godt stykke arbejde du der har lavet. Du har gennemtænkt en idé og ført den ud i dit design...det skal du have ros for.

mvh
Mads
Avatar billede knso00 Nybegynder
30. maj 2005 - 15:45 #2
Tak! Det er var rart at høre! :)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
30. maj 2005 - 16:03 #3
af ren nysgerrighed hvor har du den scrollbar fra? er den "indbygget" i flash mx 2004?

mvh
Mads
Avatar billede knso00 Nybegynder
30. maj 2005 - 16:05 #4
Ja, jeg har været lidt doven og synes den indbyggede er fint - det er en "component" i MX2004
Avatar billede Hald Praktikant
01. juni 2005 - 07:15 #5
hrmmm... har du ignoreret det jeg snakkede om?

Jeg er stadig ikke vild med jeres blå himmel... det er ligesom om at blå slet ikke passer til farverne på siden, måske hvis du farver den grå/rød... ved det ik helt, men der er noget "skævt" ved den blå farve.

Så har du ikke fjernet animationen af de billedeskift i bunden mens man kigger på et af menu punkterne, altså når man får et "vindue" frem og vil læse, så er det ret distraherende at billedet skifter i baggrunden.

Jeg oplever til gengæld nu at din loader (det før omtalte "ur" hehe..) nu virker rigtig godt, det ser godt ud...

Men som sagt så er det jo næsten flueknepper-kritik, for det er virkelig en flot side. Men jeg syntes nu alligevel du skal se om du kan gøre noget ved det jeg nævner.
Avatar billede mediandesign Nybegynder
02. juni 2005 - 15:07 #6
Stilrent og pænt sat op.
Der mangler bare lidt indhold mht. billeder og sådan.
Og den baggrund burde nok droppes. Sorry.

Men ellers rigtig flot.

Vh: Kasper
www.median.dk
Avatar billede uffesteenberg Novice
02. juni 2005 - 15:18 #7
Jeg synes ikke den blå himmel gør noget! Den grå farve på siden går jo igen i skyerne og blåt og gråt går fint i spænd ;-)
Avatar billede ysubhi Nybegynder
01. juli 2005 - 15:05 #8
Navigationen er underopdelt i forskellige dele af siden og deres placering skifter i de forskellige sider, hvilket gør den uoverskuelig efter min mening.

Når jeg klikker på "Webdesign", kan jeg ikke komme ud, uden at klikke på "_close". Det virker lidt irriterende.

Når man udelukkende bruger flash til opbygningen af en hjemmeside, synes jeg også, at der skal være større krav til designet.

Se f.eks.:
http://www.templatehelp.com/aff/preview.php?aff=webtempl&skin=17&locale=en&currency=0&pr=yes&src=yes&nt=yes&help=yes&sample=yes&faq=yes&nmg=yes&auth=yes&down=yes&chm=&hide_flash=0&search=&PHPSESSID=f4efe39330990c20513b9f1591a47810&referer=http%3A%2F%2Fwww.webtemplatesonline.com%2Fwebdesign-templates.html&i=8716

Sidst men ikke mindst, stor ros til farvevalget.