Avatar billede rmodalen Nybegynder
31. maj 2005 - 20:49 Der er 4 kommentarer

Kortlæser til diitalkamera på bærbar maskine.

Hej derude.

Jeg har købt en bærbar der har en kortlæser hvor man kan sætte ind de små memorycards.... Det er jo bare lækkert, og når jeg stikker kortet i kommer der en lyd som om kortet er registreret....

Problemet er bare at jeg ikke kan finde dette drev på nogen måde :-(

Er der nogen derude der ved hvoran man registerer / søger efter dette???

PÅ forhånd tak.

Richard
Avatar billede screem_brille Novice
31. maj 2005 - 20:52 #1
hvilket OS ? (er det XP så prøv i disk administration (kontrolpanelet-> administration -> computer administration) og se om drevet har fået et bogstav tildelt.
Avatar billede halifax Nybegynder
01. juni 2005 - 00:44 #2
Det er muligt du først skal gå i Computeradministration - > Tjenester og aktivere tjenesten "Flytbare lagerenheder", eller se om tjenesten er startet.
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 02:52 #3
brug for mere hjælp ?
Avatar billede halifax Nybegynder
09. februar 2007 - 23:50 #4
bille - Sjov måde at smide et svar på. Leger du pointhaj?