Avatar billede mediandesign Nybegynder
02. juni 2005 - 15:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vurdering af www.median.dk

Hey
Prøv lige at tjekke det her site: www.median.dk
og kom med din vurdéring.

På forhånd tak!

Vh: Kasper (Median|Design)
Avatar billede thomashove Nybegynder
02. juni 2005 - 15:55 #1
lidt diverse..

1. hvilket formål har introen (udover at være træls anden gang man ser den)?
2. Det skal altid være muligt at slå musik fra (generelt skal man holde sig fra musik).
3. Ved klik på links - skal man ramme et bogstav før den reagerer.
4. I bruger pop-ups som mange browsere som default vil blokere.

ellers et flot site.
4.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
03. juni 2005 - 11:59 #2
Fint nok med en intro, men kan ikke rigtig se den er nødvendig her ?

Det er helt ok, at I har skiftende billeder, men efter et stykke tid, bliver det irriterende. Det er generende når du klikker dig ind på de forskellige sider, og du så samtidig hele tiden ser de skiftende billeder. Det er ok til forsiden, men når du går til undersider, er det bedre at lade være med de konstante billedskift.

Under punktet profil, kan jeg ikke læse hele teksten. Det sidste jeg kan læse er: "Logoet nede i højre hjørne symbolisere" ....ach so, jow jeg kan -- endnu en alternativ scrollbar ;) Bør være en kende tydeligere, så surferen ikke tror at "stregen" bare er en del af designet :)
.....og jeg kan iøvrigt ikke se noget logo ?

Din links side - her savner jeg en tydelig mouseover, og evt. en lib, med en beskrivelse over hvad man kan forvente at se på den pågældende side, hvis man klikker på linket.

Forum ---  her åbnes et nyt vindue. Hvorfor det ? Det er jo en del af sitet....
Og de øvrige sider der også åbnes i et nyt vindue --- er heller ikke nødvendigt, kan jo lige så godt være integreret i resten af sitet.

Jeg kører 1280*1024 og det medfører at jeg får et pænt stort område på bg der er hvidt, ser lidt kikset ud ift det øvrige bg mønster.

Savner lidt info om hvem I er for nogen, ja der står lidt om selve konceptet, men hvorfor ikke også lidt info om HVEM I er, hvad kan I osv.. ?

Designet er pænt nok, men du har lavet det der tiltaler mig mere :)