Avatar billede mediandesign Nybegynder
02. juni 2005 - 15:14 Der er 5 kommentarer

vurder det her fansite

Hey allesammen!

Tjek det her fansite med Blow (et heavy methal band):
www.blow-music.dk
og kom med din vurdering!

På forhånd tak.

Vh: Kasper
Avatar billede uffesteenberg Novice
02. juni 2005 - 15:25 #1
Fint fint! Men den der ørne-scrollbar kan godt være svær at opdage, hvis man ikke lige er vant til alle mulige former for web-designs... Pile er nu mere logiske..
-Billedet i diskografi (Better Louder..) roterer ikke som de andre.. måske bliver skriften lidt for lille flere steder... men alt i alt en helt i orden side ;-)
Avatar billede mediandesign Nybegynder
02. juni 2005 - 15:27 #2
Oki...ska nok huske det med better louder (har bare ik haft tid endnu til at rette billedet)...men tak for hjælpen.

/Kasper
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
02. juni 2005 - 18:49 #3
Ret fedt site....pretty dark!.

Men man kan ikke høre musikken i jukeboksen...men jeg går ud fra at det er sådan npget Napalm Death musik og det er ikkke mig alligevel....men FEDT site!

mvh
Mads
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
03. juni 2005 - 11:38 #4
Mouseover på menuen kunne godt være noget tydeligere..
Jukeboxen virker heller ikke her ;)

Overskrifterne er meget svære at læse pga. den lidt gnidrere blå på den mørke bg, og jeg sidder og kniber øjnene sammen for at læse din hvide brødtekst ;)

Vælger man forum, og klikker på start, sker der ikke noget..

Del din tekst op i mindre fasnit, så bliver det lettere at læse på en skærm.

Den der dims der "møkker" rundt på siden er det en edderkop - no offence ?
Meget mørkt design, lidt for mørkt til min smag, men det skal jo passe til bandet, og så kan det jo ikke nytte du laver et pyssenysse tøsedesign .p
Avatar billede totalpc Seniormester
03. juni 2005 - 14:28 #5
Har ikke andet at sige end: Total blæret design og sejt med ørn som scrollbar og sejt med den lille edderkop. Nytænkning og anderledes tænkning synes jeg. FEDT!