Avatar billede mediandesign Nybegynder
03. juni 2005 - 09:48 Der er 8 kommentarer

Vurdér det her Madonna-fansite!

Hey allesammen!

Prøv at vurdére det her fansite...det er endnu ikke færdigt. Og det hele vil blive lavet med html-sitet, som så bliver til flash (når man tænker på det layoutmæssige).

På forhånd tak for din vurdéring!
Avatar billede dennis_p Nybegynder
03. juni 2005 - 10:03 #1
fantastisk side, der mangler kun et link !!!!!!!!!!!!
Avatar billede mediandesign Nybegynder
03. juni 2005 - 10:17 #2
UPS...det glemte jeg...sorry...det kommer her: www.madonna.media.dk

Hehe
Avatar billede mediandesign Nybegynder
03. juni 2005 - 10:18 #3
FORKERT

Sorry igen. www.madonna.median.dk
Avatar billede mediandesign Nybegynder
03. juni 2005 - 10:18 #4
SÅDAN
Avatar billede jpvj Nybegynder
03. juni 2005 - 10:26 #5
- Flashdelen virker meget tung. Specielt åbning af menuer er alt for langsom. Fade in effekten tager for lang tid.

- Designet er lækkert og klar over gennemsnit for hvad der anmeldes her på E.

- Teksterner er svære at læse på grund af fontvalget/størrelsen.

- Forsinden virker lidt rodet/forvirret. De underliggende sider har mere "ro".

- Farvevalget er lidt alternativt gråt/rødt, men virker ok og samtidigt lidt anderledes end hvad jeg er vandt til at se.

På en 13 skal vil jeg give det 10.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
03. juni 2005 - 10:59 #6
Kan se du mangler at sætte en doctype på så siden valideres ordentligt.

....både flash og html delen... hvorfor åbne siden i et nyt "lille" vindue, hvor man ikke selv kan bestemme størrelsen. Irriterer mig, når jeg ikke selv kan bestemm hvor stort vinduet skal være ;)

Kan godt lide de farver du har sat sammen. Flotte billeder, men som jpvj syntes jeg også at flas delen er lidt tung i det.

Biografi-delen del din tekst op i afsnit, ellers bliver det for bøvlet at læse på en skærm. Teksten er lidt lille i det. Alternativ kan du f.eks. vælge at sætte teksten i procent, eller tilbyde brugeren muligheden for at vælge mellem say... skriftstørrelsen lille, medium og stor (alternative stylesheets).

Du bør også overveje om du vil have hvid eller grå baggrund på dine tekstafsnit (Biografi / Nyheder)... Småting ved det, men kan godt lide når der er kuntinuerlighed i designet ;)

Fint at du skriver overskrifterne med store bogstaver. Kan godt lide denne "metode", men tror det ville blive endnu bedre hvis du sætter typen til fed og evt en anden farve.
På siden med tilmelding/spørgsmål bruger du fed kan jeg se --- så mener så absolut at der også skal lidt farve på overskriftstypografierne ;)

Finder det lidt irriterende når du holder mus over et andet menupunkt, at der stadig er mouseover på den side man er inde på (get my mening S**)

Debatforum -- hvorfor lige pludselig bruge orange på tabellen ?
Det samme gør sig gældende på siden med gæstebogen.

Biografisiden går lidt i ged i FireFox. Højden på tekstdelen passer ikke helt, og der er lidt fnidder med din gradient

Alt i alt tumbs up. Very nice design :D
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
03. juni 2005 - 11:05 #7
Det er ikke nogen god ide, på HTML-forsiden at sætte al teksten ind som billeder i stedet for bare at skrive teksten. For det første gør det siden tungere og for det andet ser det skrækkeligt kantet ud på fladskærme. Derudover er HTML-siden i det hele taget for tung. Idéen med at lave både en Flash og en HTML side er vel at folk uden bredbånd også skal kunne få noget ud af din side. Når HTML-siden er så tung, ryger den idé.
Avatar billede mediandesign Nybegynder
09. juni 2005 - 17:13 #8
Der er blevet ændret en del siden sidst. Og adressen er også blevet rykket. Så tjek lige: http://www.madonnafan.dk
Hele sitet vil blive færdigt i løbet af i morgen (Fredag) kl. ca. 12.00.

Vh: Kasper
Median|Design
www.median.dk