Avatar billede simonsweb Nybegynder
03. juni 2005 - 12:46 Der er 17 kommentarer

CPU intel celeron D ?

Hejsa.

Jeg vil gerne have en ny processor, også har jeg kikket på en Intel Celeron D 3.06 Ghz... Jeg har hørt fra venner at sådan en processor er langsommere end f.eks intel pentium 4... Er det rigtigt? Og hvad kan denne processor sammelignes med?

Med Venlig Hilsen

Simon duun
Avatar billede jpvj Nybegynder
03. juni 2005 - 12:48 #1
Den er langsommere end P4 grundet sin mindre Cache (og derfor også billigere).

Det er meget svært at sammenligne processorer, da de kan være mere eller mindre gode til at løse forskellige problemer. Du kan finde nogle benchmarks og se hvor høj score den for i de forskellige tests.
Avatar billede simonsweb Nybegynder
03. juni 2005 - 12:50 #2
Vil man kunne mærke den langsomme hastighed f.eks i spil?
Avatar billede huset Praktikant
03. juni 2005 - 12:50 #3
Celron D er en skarabet neddroslet Pentium 4 CPU, som har mindre system cache. Ikke en CPU der egner sig til kvalitets maskineri
Avatar billede simonsweb Nybegynder
03. juni 2005 - 12:51 #4
Vil man kunne mærke den langsomme hastighed f.eks i spil?
Avatar billede huset Praktikant
03. juni 2005 - 12:51 #5
Ja, den vil mærkes i spil
Avatar billede simonsweb Nybegynder
03. juni 2005 - 12:52 #6
hmmmm ok... Jeg har bare det problem at mit bundkort ikke supporterer Processorer
med mere end 533 MHZ (FSB)
Avatar billede simonsweb Nybegynder
03. juni 2005 - 12:55 #7
vil bundkortet brænde sammen eller blive ødelagt af at man smider en processor
som har en større FSB end det kan klare?
Avatar billede huset Praktikant
03. juni 2005 - 17:49 #8
Nej det er bagudkompitable, så gør du bare det
Avatar billede simonsweb Nybegynder
03. juni 2005 - 18:24 #9
undskyld - men er du sikker?
Avatar billede huset Praktikant
03. juni 2005 - 18:30 #10
Avatar billede simonsweb Nybegynder
03. juni 2005 - 18:52 #11
hmm ok
Avatar billede huset Praktikant
03. juni 2005 - 19:38 #12
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=simonsweb&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Mon ikke du skulle strammer dig lidt an, og få lukket ALLE dine ganle spørgsmål. Dette ville klæde din seriøsitet, og gøre det nemmere for dig at få hjælp en andne gang til dine problemer.

Support stoppet herfra fremover indtil dette er bragt til orden

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Go go go
Avatar billede huset Praktikant
05. juni 2005 - 09:24 #13
Sker der mere her, eller smutter du som du plejer!
Avatar billede huset Praktikant
26. juni 2005 - 17:19 #14
Er der tid til du gider lukke her, eller få smidt noget feedback!?
Avatar billede huset Praktikant
07. juli 2005 - 17:03 #15
Mon ikke tiden er moden til en god feedback i denne tråd, eller evt en afslutning i form af lukning af spørgsmålet!?
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:50 #16
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 09:15 #17
Kunne man efterhånden forvente feedback fra dig opretter, eller på anden måde du gad bruge tid på at lukke spørgsmålet igen?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar