Avatar billede mhv Praktikant
06. juni 2005 - 20:26 Der er 4 kommentarer

Email Robot

Jeg har en email robot

while(xxx)
  {
  mail($recipient, $subject, $message, $headers);
  }

ca. 60 email. som slåes op i database, men der kommer en fejl:

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, support@b-one.net and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Ved ikke om det er en timeout eller, og hvad skal jeg gøre ved det...
Avatar billede mhv Praktikant
06. juni 2005 - 20:27 #1
Jeg har lavet test på om det er gyldige email adresser.
Avatar billede mhv Praktikant
06. juni 2005 - 20:28 #2
while($row = mysql_fetch_array($result))
    {
  $recipient = $row["Email"];
  $regex = "^[A-Za-z0-9_\.\-]+@[A-Za-z0-9_\.\-]"+ "+\.[A-Za-z0-9_\-][A-Za-z0-9_\-]+$";
  if (!eregi($regex,$recipient))
    {
    mail($recipient, $subject, $message, $headers);
    }
  else
    {
    echo $row["Email"]."<br>";
    }
Avatar billede fredie89 Nybegynder
07. juni 2005 - 07:18 #3
"Please contact the server administrator, support@b-one.net and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error."
Avatar billede mhv Praktikant
10. juni 2005 - 17:35 #4
De har ikke support på script, så de kan ikke hjælpe....