Avatar billede zap23 Nybegynder
07. juni 2005 - 20:29 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Tjen 2000 Dkr.

Jeg er i gang med at opstarte en virksomhed.

Problemet er når jeg prøver lægge min hjemmeside på nettet bliver jeg logget ind i microsofts net (msn messenger med mit brugernavn og adgangskode fra mit webhotel).

Microsoft kan hverken kende brugernavn eller adgangskode da det ikke tilhører dem.

Er det noget du kan hjælpe mig med må du meget gerne sende mig en e-mail eller ringe på  22 57 95 26 eller 0301938m001@mail1.stofanet.dk.

Det let tjente penge for dygtig pc kyndig specielt hvis du er webdesigner.

Jeg bor i århus midtby.

Med venlig hilsen

Huseyin Turgay Akpinar.
Avatar billede kalp Novice
07. juni 2005 - 20:39 #1
hvad er problemet helt præcist? forstår ikke sammenhængen med at ligge din hjemmeside ud på nettet og logge på msn?
Avatar billede kalp Novice
07. juni 2005 - 20:42 #2
skal du have det op på nettet skal du bruge en ftp client.. som fx.

http://www.smartftp.com/
Avatar billede zap23 Nybegynder
08. juni 2005 - 02:21 #3
Jeg var hurtig gut som lige kiggede forbi og løste problemet for en plov. Så jeg godt tilfreds.
Avatar billede kalp Novice
08. juni 2005 - 08:48 #4
oki.. luk evt. spørgsmålet her ved at ligge et svar selv og acceptere det
Avatar billede smooth Nybegynder
08. juni 2005 - 17:16 #5
Skal du stadig bruge en webdesign eller fik den gut lave alt. ?
Avatar billede zap23 Nybegynder
10. juni 2005 - 17:14 #6
Jeg har fået hjælp, jeg godt godt bruge en webdesigner senere på året.
Avatar billede zap23 Nybegynder
10. juni 2005 - 17:15 #7
lukker nu