Avatar billede peaceofcake Nybegynder
16. juni 2005 - 11:04 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan folk se mine SPØRGSMÅL?

ja, jeg begynder sgu at komme i tvivl?!
Der er ikke kommet ét eneste svar på mine tre seneste spørgsmål her på E, så har jeg gjort noget forkert, eller er mine spørgsmål bare usandsynlig svære?
Avatar billede kalp Novice
16. juni 2005 - 11:06 #1
nej problemet er at eksperten ikke sender mails ud.
Avatar billede peaceofcake Nybegynder
16. juni 2005 - 11:08 #2
mails?
Hvad har mails med noget som helst at gøre?
Avatar billede driis Nybegynder
16. juni 2005 - 11:10 #3
Der er mange der abonnerer på bestemte kategorier og får en mail når der oprettes et spørgsmål i en kategori indenfor deres "ekspert"-område. Når der ikke sendes mails ud går der meget længere tid før de rigtige eksperter kommer forbi spørgsmålene.
Avatar billede peaceofcake Nybegynder
16. juni 2005 - 11:14 #4
aha... er der slet ingen, der bruger "Spørgsmålsoversigt" mere så?
Avatar billede kalp Novice
16. juni 2005 - 11:15 #5
peaceofcake >> og ud over det driis lige påpegede så er der en del som ikke rigtig gider hjælpe til herinde før de kan modtage mails igen når der kommer nye indlæg i de spørgsmål de deltager i.

så jo der er masser der bruger spørgsmålsoversigten, men der er mange som ikke gider før eksperten lige får deres email system op igen.
Avatar billede peaceofcake Nybegynder
16. juni 2005 - 11:19 #6
ok... kedeligt...
men rart at se, at jeg ikke er usynlig!
...og at der findes eksperter på området "Eksperten - Generelt" ;-)
I har fortjent 7½ point hver, har I!
Avatar billede screem_brille Novice
16. juni 2005 - 11:20 #7
peaceofcake problemet er ikek så stort hvis man kun hjælper i f.eks under 5 spørgsmål, men hjælper man i f,eks 50 såørgsmål så tger det pludselig lang tid at sidde og holde øje med hvert enkelt spørgsmål, men som om det ikke er nok, de spørgsmål hvor man så hjælper, der kommer ingen responms for folk modtager ikek en mail om at der er kommet en kommentar / svar, og derfor er det næsten spild af tid.
Avatar billede kalp Novice
16. juni 2005 - 11:29 #8
peaceofcake >> spørgsmål om eksperten er gratis... så du fortjener 15point selv hehe
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. juni 2005 - 11:45 #9
Avatar billede peaceofcake Nybegynder
16. juni 2005 - 12:35 #10
ok godt så...
Men mine to tidligere spørgsmål, som jeg lige har lukket i dag, var nu vist begge oprettet længe før dette problem opstod...
Men nok om det... Undskyld, jeg forstyrrede. ;-)
Avatar billede c-holst Novice
17. juni 2005 - 08:45 #11
man kan godt være ude for, at ens spørgsmål ikke bliver kommenteret. Det kan som du selv er inde på, være fordi de er for svære, eller at der ikke er lige er nogen på, som føler sig kompetente til at svare. Har en tråd i fx hardwarekategorien ret mange dage/timer på bagen forsvinder den jo fra den foreste kategorioversigt.
mit råd til dig er: Har du stillet et spørgsmål som der overhovedet ikke er svar på inden for en lille uges tid, så luk det, og lav et nyt spørgsmål.

Så er du måske mere heldig næste gang
Avatar billede peaceofcake Nybegynder
18. juni 2005 - 00:07 #12
Tak for din kommentar, c-holst. Du har ret...
Det er længe siden, jeg startede her på E, men også længe siden, jeg har brugt det så flittigt, som jeg plejede før i tiden. Derfor blev jeg bare overrasket over, hvor lidt folk reagerer, når jeg nu kunne huske den enorme respons, der var på selv de mindste og til tider ligegyldige indlæg...
Men tiderne ændrer sig jo åbenbart... ;-)