Avatar billede jenild Nybegynder
20. juni 2005 - 10:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bedømmelse af Hardware!

Hej Jeg har længe langt mærke til at min computer kører usandsygnlig dårligt, i forhold til dens hardware, bla. ved lag og lange vente tid osv.
Jeg har lige kørt en benchmark 2005 og fik 1101 point over all..Også vil jeg gerne hører om det virkelig er det optimal som min computer kan klare?

Min Computer:
CPU: Intel Pentium 4 2,8 ghz
Bundkort: Asus P5GD1
Harddisc: Ukendtmærke 120gb 7200 rpm
Grafikkort: Asus Extreme AX300 SE
Lydkort: Onboard Surround Kort.

Vil i have mere at vide..så spørg mig :D
Avatar billede jenild Nybegynder
20. juni 2005 - 10:15 #1
Skal nok også siges at jeg har 512mb ddr pc 3200
Avatar billede donby Nybegynder
22. juni 2005 - 13:15 #2
3dmark tester hovedsagligt dit gfx kort, og 1100 point er fint for et x300.. skal du have en mere grundig test skal du have fat i passmark performance test 5.0. Den tester al din hardware, der er så andre computere man kan sammenligne med. du kan evt køre programmet på venners compz for at se hvordan de tester i forhold til din
Avatar billede jenild Nybegynder
09. oktober 2005 - 13:13 #3
lukket