Avatar billede mediandesign Nybegynder
20. juni 2005 - 14:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tjek De Her Sites Nu.

Hey allesammen

Er der lige nogle som gider at vurdére de her sites:

http://www.madonnafan.dk
http://www.elmelundsrideklub.dk
http://www.blow-music.dk
http://www.median.dk

På forhånd tak!

Vh: Kasper
Avatar billede ysubhi Nybegynder
20. juni 2005 - 14:17 #1
plus: rigtig flotte sider, fed design og sidst men ikke mindst, designene passer sidernes indhold.

minus: flash. ALT FOR MEGET flash. Hvad skal dem uden flash-plugins gøre, hvis de vil se siden?
Avatar billede kalp Novice
20. juni 2005 - 14:17 #2
sjovt.. troede det ville være noget crap eftersom der var 4 sites.. men det ser fornuftigt ud:)
Avatar billede kalp Novice
20. juni 2005 - 14:18 #3
De fleste har flash plugin indbygget i IE... og de fleste som ikke køre IE har flash plugin installeret... og resten.. kan rende og hoppe:o)
Avatar billede mickiii Nybegynder
20. juni 2005 - 14:19 #4
Off Topic, men gud hvor du poster mange steder med de sider der!! - Men okay, du skal da have ros for at camouflere din reklame bedre og bedre

Uddrag fra en af de mange tråde på hol.dk:

<citat>
DESIGN OG UDVIKLING

Hvis du har brug for en hjemmeside...så er det her løsningen. Skriv til mig på mail. Så vil du få nærmere besked mht. pris, oprettelser osv.

Tjek disse hjemmesider, og se hvad jeg har lavet:

  Fjernet!

og mange flere...

Kommende kunder:
Christina Groth
Chief1
Sanne Salomonsen
Beth Hart
Jakob Sveistrup

Så hvis du vil have udviklet et site enten i flash, html eller begge dele...så skriv til mig.
Jeg er ikke særlig dyr...Aftaling af pris kan ske ved henvendelse.
</citat>

Derudover, jo så er dine sider fine (Hader rene flash-sider, personligt), men med alle de fine kunder i pipen, så kan du forstår jeg ikke du er så vild efter at flame forums med reklame? Betaler de ikke for varene, dem du udvikler for?

Nå lidt galde fra mig :o)
Avatar billede ysubhi Nybegynder
20. juni 2005 - 14:21 #5
kalp> fed holdning ang. flash plugins

Kan søgerobotter læse flash-filer?
Avatar billede kalp Novice
20. juni 2005 - 14:31 #6
ysubhi >> Selvfølgelig kan de det!! måske helt optimimalt men google er da blevet gode til det!!
Avatar billede domaz.dk Novice
20. juni 2005 - 15:36 #8
ja har snart os set tonsvis af dine "jeg ønsker sitevurdering"... men hvilken grund er der til at komme med en vurdering når du ikk lytter til...

kalp -> problemet er bare at mange opbygger deres flashsider på den måde at det er billeder som teksten står på og derved har det ingen effekt overfor søgemaskinernes crawlere...
Avatar billede mediandesign Nybegynder
20. juni 2005 - 15:43 #9
Hey allesammen
Jamen jeg vil da bare hører folks vurdéring af mine sites.
Det er ingen form for reklame det her.
Mht. flash-plugins...er det jo næsten alle der har det. Så det ka jeg ik se er et problem. Desuden lytter jeg da også til jeres vurdéringer.

Kasper
Avatar billede alexander_j Nybegynder
05. juli 2005 - 22:05 #10
En standard ting du bør gøre bedre: på http://www.median.dk er dine knapper ikke klikbare i bogstavshullerne - dette var en stor irritation for mig!
Løsning: sæt en usynlig firkant over teksten i knappen eller hvis du bruger standardknapper, så lav hitarray til en firkant!

Generelt er dine menuanimationer for langsomme - man skal holde musen over knappen længe inden der sker noget!

Introen på http://www.elmelundsrideklub.dk er ikke flydende nok - en eller anden form for easing kunne være bedre - desuden savner jeg en skip intro knap

Animationen af fuglen i introen på http://www.blow-music.dk/ kunne være bedre - savner at den ikke flyver lodret hele tiden!

Det var alt det som kunne være bedre og som du måske kunne lære lidt af. Når det er sagt, så synes jeg også det er nogle rigtig fine sider du har fået bygget op, hvor især billedematerialet er helt i top!