Avatar billede larsjrg Nybegynder
28. juni 2005 - 03:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HP Invent recovery ude af funktion

PC: HP Pavilion a509.dk

Mit XP gik ned, påkaldeligvis, da jeg forige gang havde brugt HP's indbyggede recovery, slettede den hele min harddisk... noget jeg ikke havde lyst til at gøre igen, installerede jeg XP fra en CD, for at få en chance for at få taget kopier af diverse filer, ca. 10 gb. Efter at have sikkerhedskopieret filerne.

PC genstartes, Billede med HP Invent kommer frem (Som noget af det første på startop) og man kan trykke på F1 for Setup eller F10 for System Recovery, men F10 virker bare ikke mere... Så jeg slettede hele min harddisk formatterede den (Filsystem nu NFTS) Og så mangler der ca. 25 gb på den ene harddisk :-| Samlet Harddisk 160 gb, 3-4 gb på en partition (FAT32) hvor HP Recovery system er, og de resterne 156 gb på den anden (Primære) Men nu var der kun 124 Gb.

Kort sagt jeg føler somom jeg er på røven, der lå en masse dejlige programmer på HP's installation of XP, som nu er mistet med en standard version of XP fra den CD jeg brugte.

Så kan vi få HP's recovery System op og køre igen?? Eller noget andet så vi kan bruge den version af XP som ligger på Recovery Partitionen??
Avatar billede bennyn Nybegynder
28. juni 2005 - 07:24 #1
Jeg syntes du skal tage fat i hp http://www.hp.com/country/dk/da/contact/phone_assist.html

De plejer at kunne sende dig en cd med hele recovery systemet på..

held og lykke med det
Avatar billede hcma Novice
28. juni 2005 - 10:42 #2
ang. de manglende gb
installer sp2 (winXP uden spa/sp2 understøtter kun 137 gb)
Avatar billede hcma Novice
28. juni 2005 - 10:42 #3
spa = sp1
Avatar billede larsjrg Nybegynder
28. juni 2005 - 12:34 #4
Ok, HP gad bare ikke snakke med mig :P Skulle kontakte min forhandler som er Bilka i denne sammenhængende og bestille den CD igennem dem...
Avatar billede bennyn Nybegynder
28. juni 2005 - 14:14 #5
Heh okis det er fordi du har købt den igennem et varehus så, vi har normalt kontakten direkte med HP.. jeg ligger et svar, hvis du kan bruge det til noget..
Avatar billede larsjrg Nybegynder
04. juli 2005 - 17:27 #6
Harddisken var blevet dårlig og blev udskiftet, hvad angår HP blev jeg ligeglad med dem mere eller mindre.