Avatar billede mhv Praktikant
04. juli 2005 - 17:43 Der er 4 kommentarer

Test af headset

Jeg mangler et program til at teste headset, har nemlig en del der er i stykker og skal testes.

Test funktioner:

* Lyd i venster højtaler
* Lyd i højre højtaler
* Microfon test
Avatar billede boxer Nybegynder
04. juli 2005 - 18:02 #1
Avatar billede antikat Nybegynder
04. juli 2005 - 18:03 #2
Hvis du dobbel klikker nede på det lydikon nede ved uret i windows... kan du lændre balancen mellen højre og venstre... men du spiller et musik nummer
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juli 2005 - 22:58 #3
hmmm.... 27 af 55 spørgsmål er åbne...
Forvent nu endelig ikke for meget hjælp. Folk herinde har det med at de gerne vil belønnes for deres hjælp...
Avatar billede screem_brille Novice
27. september 2005 - 20:11 #4
4100 point ude det er da ikke meget *G*