Avatar billede barklund Nybegynder
12. juli 2005 - 12:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Flash Player 8 er i public beta

Maelstrom (Flash Player 8) er nu i beta.

Det primære, som man skal bruge den til at teste, er at alle eksisterende applikationer stadig virker som før.

Der er iirc ingen ny sikkerhedsprocedure tilknyttet (som FP7 havde det).

http://www.macromedia.com/software/flashplayer/public_beta/

Og 8ball (Flash 8) er i ikke-public beta. Der er nok ikke mere end 1-2 måneder til, at den er ude :)

--
Morten Barklund - Information Architect
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
12. juli 2005 - 23:56 #1
Can't wait, can't wait, can't wait, can't wait. Have to.

;-)
Avatar billede per-olof Nybegynder
14. juli 2005 - 14:20 #2
Tak før tippet barklund. Det ville sig ikke at installere online!? Uden nødt til at DL unistaller og player og sen lave det "manuellt"
Avatar billede barklund Nybegynder
14. juli 2005 - 15:15 #3
Virkede fint for mig - og om man ønsker lidt eksempler på features, så er blend-modes og filtre meget søde:

http://www.luminicbox.com/blog/?page=post&id=49

--
Morten Barklund
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
15. juli 2005 - 12:15 #4
Virkede også fint hér. MEGET lækkert med de forskellige filtre, så man slipper for at lave bitmap-workarounds og i stedet gøre det hele dynamisk. Mums!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
15. juli 2005 - 14:01 #5
Er det en bug i fp8 at jeg ikke kan bladre i flashbogen på forsiden her?
www.beckett.de

Min kæreste, der sidder med fp7, kan fint bladre i den, men hos mig kan jeg ikke trække siderne over, som man plejer at kunne. Hverken i IE eller FF.
Avatar billede barklund Nybegynder
15. juli 2005 - 14:12 #6
En bug eller en ændret funktionalitet - det virker i hvert fald ikke. Send en bugrapport til MM og en mail til dem, der har lavet dimsen, så de måske selv kan bughunte den lidt :)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
15. juli 2005 - 14:46 #7
Tak, jeg skulle lige være sikker på at det kun ikke var min computer, der skabte sig... jeg sender en mail til dem efter weekenden.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. juli 2005 - 17:41 #8
hold op de filtre er fede.

:))
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
15. juli 2005 - 17:51 #9
Hvad er det store i den nyhed? hvad kan den nye flashplayer i forhold til de ældre verioner?

Jeg ved ikke så meget om flash, så det kan godt være at det er et dumt spørgsmål?

mvh
Mads
Avatar billede barklund Nybegynder
15. juli 2005 - 19:01 #10
Avatar billede barklund Nybegynder
25. januar 2007 - 23:46 #11
Hovsa?