Avatar billede niconul Praktikant
17. juli 2005 - 13:35 Der er 4 kommentarer

Fra Vhs til Dvd

Hej.. er der nogen der kender en god guide til overspilning af vhs til dvd. Samt er der nogen der ved hvilket udstyr jeg skal have fat i?? HVordan kan jeg se om der er video-indgang på mit grafikkort? Samt hvilket program vil i anbefale til det?
Avatar billede krydset Nybegynder
17. juli 2005 - 13:39 #1
Jeg vil anbefal e du køver et tvkort med video indgang på.... Softwaren til tv kortet kan så optage signalet fra videon som du tilslutter... Jeg købte et kort fra terratec cinergy 400 det vrker fint til formålet

Prøv og kigge på www.edbpriser.dk under tv-kort
Avatar billede niconul Praktikant
17. juli 2005 - 13:43 #2
hejsa... skal man have fat i et tv-kort... man kan ikke bare nøjes med et grafikkort?
Avatar billede c-holst Novice
17. juli 2005 - 14:07 #3
så skal dit grafikkort have tvin, hvilket normalt ikke er standart.
hvilket grafikkort har du. Mærke og serienr.
Avatar billede c-holst Novice
13. oktober 2005 - 14:45 #4
Fandt du ud af noget, og har du evt brug for mere hjælp?

ellers må du gerne lukke tråden her, da der sansynligvis ikke kommer flere indlæg.

mvh

c-holst