Avatar billede kasper.h Nybegynder
23. juli 2005 - 02:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Grafiker søges

Vi søger en grafiker / Flash ekspert til løbende samarbejde.

Vi har pt. 2 websites, hvor vi har brug for en dygtig designer, til forbedring og videreudvikling af design samt nogle flash applikationer. Endvidere har vi brug for at få udviklet et logo.
Der er flere sites under udvikling, så der vil være store muligheder for mere arbejde.

Det handler om indholdsbaseret websites, blandt andet inden for lyd/video/tv på nettet. Der er meget stort potentiale i projekterne, som endnu ikke er set på nettet. Derfor har vi brug for at få en aftale i stand hurtigst muligt.

Erfaring med 3D grafik vil være en fordel.

Aflønning vil ske via provision, og der er derfor mulighed for at
tjene rigtig gode penge.

Hvis du er interesseret, er du velkommen til at skrive en e-mail til info <snabela> decaro.dk.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
23. juli 2005 - 09:58 #1
Det lyder interessant - prøv at kigge i mit portfolio på www.larsholmgaard.dk - der er 3D grafik, flash applikationer m.m. altsammen lavet fra bunden. Jeg sender også lige en mail med uddybende information.
Avatar billede kasper.h Nybegynder
04. september 2005 - 13:22 #2
.