Avatar billede jkoenig Nybegynder
24. juli 2005 - 15:42 Der er 7 kommentarer

programmør til portal

PROGRAMMØR TIL INTERNETPORTAL
MyCity.dk, København

Internetprogrammering og udvikling søges

MyCity.dk er i gang med udviklingen af en ny Internetportal, som skal være tidens svar og annoncørens valg når der snakkes markedsføring til målgruppen 15 – 25 år.

MyCity.dk - vil tilbyde en ny banebrydende form underholdning som ikke er brugt på denne måde før.

For vi kan slå igennem og blive førende på markedet er det vigtigt, at alle spillere på holdet ligger et stort arbejde i opbyggelsen og føler et medansvar for at tingene bliver gjort og deadlines bliver overholdt.

Som programmør hos Mycity.dk forventer vi at du ligger stor vægt på alle detaljer, såvel de grafiske som de funktionsmæssige.

Sitet er meget funktionsrigt, og skal konstant være under udvikling. Sitet anvendes af unge og skal derfor være indbydende, brugervenligt og funktionel. Stillingen en stor forståelse for multimedia da sitet b. la. omhandler billeder, videoer og musik.

Vi forventer, at du:
er ung, 23 – 30 år
er med på tidens trend
har let ved at sætte dig ind i nye områder
er selvstændig, kreativ og initiativrig
er kvalitetsbevidst
er frisk og har humør da vores dagligdag også handler om ”fis & ballade”
En haj til ASP og SQL
En fordel med kendskab til .NET og Photoshop
16 timer om ugen
Løn efter aftale

Vi tilbyder
et job med gode udviklingsmuligheder i en dynamisk virksomhed
selvstændigt hjemmearbejde
fleksible arbejdstider

Du kan få mere at vide om jobbet ved henvendelse til jeff@mycity.dk
Avatar billede locturian Nybegynder
24. juli 2005 - 23:39 #1
Jeg synes det er en ret svær job beskrivelse i stiller, da 16 timer om ugen ikke er nok til at dække en fuldtidsløn, og for mange timer til, at man kan lave noget ved siden af - Og i skriver intet om, om det kan lade sig gøre at lave jobbet freelance? Lidt flere detaljer på det område tak? :)
Avatar billede steent Nybegynder
25. juli 2005 - 11:22 #2
Smid en mail på steen@megasystem.dk
Avatar billede areon Nybegynder
25. juli 2005 - 14:45 #3
Kunne tilbyde jer en billig månedspris eller en fast projektspris hvis jeg får lidt flere informationer omkring projektet og det estimerede varighed.
Avatar billede jkoenig Nybegynder
25. juli 2005 - 14:58 #4
Jobbet kunne godt være freelance.

Men skriv til jeff@mycity.dk vis der er spørgsmål til jobbet
Avatar billede jkoenig Nybegynder
25. juli 2005 - 15:02 #5
Hej Areon, du kan skrive til min mail jeff@mycity.dk
Avatar billede areon Nybegynder
25. juli 2005 - 16:15 #6
Sendt.
Avatar billede locturian Nybegynder
25. juli 2005 - 20:06 #7
Send også gerne detaljer til loc@locturian.dk