Avatar billede a_due Nybegynder
24. juli 2005 - 19:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ASUS P4PE Driver til indbygget netværkskort.

Efter jeg havde virus på min computer, formatterede jeg min computer og installerede Windows XP Pro igen.

Efter formatteringen har jeg ikke kunne logge på mit net igen. Jeg har ADSL fra TDC og kan sagtens logge andre computere på internettet. Derfor tror jeg at jeg mangler drivers til mit indbygget netværkskort på mit ASUS P4PE motherboard. Desværre har jeg i mit flytterod smidt min ASUS CD ud, og søgning på google for drivers og jeg kun kunne finde BIOS opdateringer.

Jeg ved ikke om drivers vil løse mit problem, men det eneste jeg kan komme i tanke om. Alt andet fungere fint nok.

Alt hjælp vil være yderst velkommen,

på forhånd tak.
Avatar billede leif Seniormester
24. juli 2005 - 19:53 #1
Har du forsøgt hos Asus ?

www.asus.com.tw
Avatar billede leif Seniormester
24. juli 2005 - 19:54 #2
Har du tjecket om netværkskortet er installeret ? (Mener dog ikke XP har driveren, har selv P4PE)
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
24. juli 2005 - 19:55 #3
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

vælg p4pe i search - vælg drivers den står ca. midt på siden.
Avatar billede a_due Nybegynder
24. juli 2005 - 21:30 #4
Nu har jeg været inde på Asus.com og hentet de 2 driver jeg kunne se som var beregnet til LAN. Begge var fra broadcom, men efter at have hentet begge 2 og brændt dem ned og installeret dem siger mit system stadig at der ikke er nogle drivers til min ethernet controller. Selv når Windows automatiske prøver at finde drivers til ethernetcontrolleren siger den stadig at den ikke kan finde nogen og spørger mig så om jeg vil connecte til internettet.

Jeg har ikke et seperat netværkskort, men det som er indbugget i P4PE modellen, er det en anden driver end LAN driveren jeg skal hente?
Avatar billede a_due Nybegynder
25. juli 2005 - 16:50 #5
Vidste sig at de drivers jeg hentede på ASUS var de rigtige, skulle bare have installeret driveren for WindowsXP32 istedet for WindowsXP64, mange tak for hjælpen til jer begge.