Avatar billede dphtrading Nybegynder
27. juli 2005 - 17:44 Der er 1 kommentar

Findes der blandt jer en dygtig asp.net programmør

Vi har brug for rådgivning samt lidt praktisk hjælp til afslutning og den sidste finish af et større projekt med opbygning af en ny hjemmeside med integration til C5 via en SQL database. Er der en her på site, der har ekspertise og lyst til en sådan opgave, - vil jeg blive glad, for at høre fra dig.
jr@dphtrading.com
Avatar billede steent Nybegynder
27. juli 2005 - 18:15 #1
Send mig en mail på steen@megasystem.dk, har lavet mange løsninger med integration til næsten alle Navision økonomisystemerne (Concorde C5, C5 Light, Financials, Attain)