Avatar billede zap23 Nybegynder
28. juli 2005 - 06:32 Der er 8 kommentarer

Jeg kan ikke finde

Hej!

Jeg vil gerne deltage i nyhedsgrupper, men jeg ikke finde Outlook Express på microsoft hjemmeside til at kunne download til min egen pc.

Outlook Express er da gratis ikke?

Er der en der kunne være behjælpelig med en link.

tak på forhånd
Avatar billede ksoren Nybegynder
28. juli 2005 - 06:50 #1
Bliver den ikke installeret automatisk sammen med IE? Jeg synes altid den er at finde i Program Files\Outlook Express

Jeg bruger thunderbird til usenet http://www.mozilla.org/products/thunderbird/
Avatar billede peet49 Nybegynder
28. juli 2005 - 09:23 #2
Outlook Express er en del af windows.
Avatar billede trekkies Juniormester
28. juli 2005 - 09:29 #3
Hvis du ikke kan finde Outlook, så prøv følgende:
Start -> Kontrolpanel -> Tilføj eller fjern programmer -> klik på ikonet "Tilføj/fjern windows-komponenter -> Scrol ned ind til at du finder "Outlook Express" og klik på "Næste" så bliver outlook installeret.

HUSK at have cd'en klar :)

Når at den er installeret kan du finde outlook under Start menuen :)
Avatar billede peet49 Nybegynder
28. juli 2005 - 09:31 #4
Hvis du kun har mistet genvejen, ligger det i programmer.
Avatar billede peet49 Nybegynder
29. juli 2005 - 08:26 #5
Sker her mere?
Avatar billede zap23 Nybegynder
01. august 2005 - 22:33 #6
hello
Avatar billede zap23 Nybegynder
01. august 2005 - 22:36 #7
Peet 49 du for mine 15 point, men lige hvordan jeg deler dem ud ved jeg ikke
Avatar billede zap23 Nybegynder
01. august 2005 - 22:37 #8
jeg har i hvertig fald fundet eXspress