Avatar billede glasvand Nybegynder
28. juli 2005 - 14:59 Der er 1 kommentar

Bjælke i java vindue

Hejsa. Jeg ved ikke om spørgsmålet er kommet det rigtige sted hen. Mit spørgsmål er på spil.tv2.dk når man så logger ind i et rum - så det vindue der åbnes det er et java vindue. Det vindue kan man ikke maskimere da knappen til det (den mellem _ og x'et i øverste højre hjørne) ikke er aktiveret). Nåh, men det er ikke helt det der er problemet - problemet er at der er en bjælke forneden i vinduet hvor der står java applet startet. Den bjælke skjuler over bunden af skærmbilledet sådan at man ikke kan se bunden af billedet .. og det er uheldigt for bag den bjælke er der chatfeltet hvor man kan skrive i hvis man vil chatte. Jeg har ellers ikke haft problemer med det før. Det skal siges min skærmopløsning er sat til 800x600 da jeg kan lide den - større så bliver tingene alt for småt synes jeg. OG JEG HAR HAFT HELE SKÆRMBILLEDET VED AT HAVE 800X600!!!! så lad nu være med at sige jeg skal ændre skærmopløsningen... NEJ, jeg VIL have 800x600 ... jeg ved det kan lykkes da det er lykkedes på andre maskiner. Men hvordan får man den bjælke væk?

Man kan åbne et andet vindue når man er inde på tv2 - det er spillerummet.. der hvor man spiller spil. Der er der ingen problemer for der er det ligesom at bjælken lægger sig bag den blå proceslinie.. og så er der ingen problemer. Men der er stadig det andet vindue hvor bjælken skjuler. Hjælp mig- hvad gør jeg? Og hvor kan jeg se svarene henne?
Avatar billede stephanryer Nybegynder
07. januar 2006 - 00:11 #1
HVilken browser benytter du?