Avatar billede vinge Nybegynder
01. august 2005 - 20:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Master password

Problemer med at komme på nettet har affødt, at jeg har lavet et genoprettelsespunkt og nu vil windows xp ikke starte uden at få en administrator adgangkode, og jeg har ikke selv lavet en sådan på noget tidspunkt. Nogen der kendet til et sådant?
Jeg har forøvrigt tidligere i en dosboks under genoprettelseskonsol været ude for noget lignende uden at finde en løsning.
Avatar billede anoz Nybegynder
01. august 2005 - 20:06 #1
Har du prøvet at lade passwordfeltet være blankt?

- anoz
Avatar billede vinge Nybegynder
01. august 2005 - 20:09 #2
Ja, det har jeg og den gik ikke, selvom det bliver skrevet et eller andet sted.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. august 2005 - 22:29 #3
Avatar billede vinge Nybegynder
02. august 2005 - 16:47 #4
Jeg vil gerne acceptere dit svar majsmarken, men jeg kan sgu ikke finde ud af hvordan, jeg troede man blot skulle klikke på "dit navn", men det ser ikke rigtigt ud!!!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. august 2005 - 10:07 #5
http://expfaq.1go.dk/?id=24#kan_ikke_give_point ->
"En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points?
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan kvitteres med point. Du beder ham om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points."
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. august 2005 - 10:08 #6
... og her er så [svar] ...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. august 2005 - 10:09 #7
http://expfaq.1go.dk/?id=20#hvordan_accepter_eller_afvis ->
"Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?
Det gør du ved at markere brugernavnet i boksen til venstre, og klikke på Accepter"
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. august 2005 - 12:02 #8
Did it lykkedes - altså dit oprindelige spørgsmål ?