Avatar billede Slettet bruger
02. august 2005 - 08:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

En side til en dyrehandel

Hejsa
Har sat og arbejdet med denne side i et stykke tid nu og vil da gerne lige høre lidt kommentare til den :)

www.pivskid.dk/fuglegaarden

VTM
Avatar billede peet49 Nybegynder
02. august 2005 - 08:49 #1
Bortset fra, at den ikke er færdig, er den da vellykket. Kommer forøvrigt selv fra Sønderborg (Batterivej)
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2005 - 08:51 #2
:) det var da rart at vide.... Man prøver sig jo lidt frem...
Avatar billede keysersoze Guru
02. august 2005 - 09:12 #3
toppen synes jeg er flot - men alt derunder mangler lidt finish da det ser alt for firkantet og mørkt ud, det virker som om der har været en designer til at lave logo og så har programmøren ellers lavet resten.

Login til admin virker også tåbeligt at lægge i menuen - det skal kun kunne nås via en specialadresse som din kunde nævner. Det vil virker forvirrende for besøgende at det ligger der og samtidig opfordrer det svage sjæle til at forsøge at komme ind.

animationerne med lagervare/restordre er virkelig irriterende - det er så generende for øjet at det bliver svært at læse det egentlige indhold.
Avatar billede streetboy Nybegynder
04. august 2005 - 18:36 #4
Hej :0)
Et meget stort 4 tal...meen
har du prøvet at lægge en tonet baggrund ind under logoét, syntes billederne virker mørke og uskarpe..måske skulle du vælge en anden baggrund

;0)
Avatar billede galan Nybegynder
09. august 2005 - 12:35 #5
jeg har selv arbejdet med at lave en hjemmeside for en dyrehandel engang... Men blev aldrig færdig med det, men kan da huske at det var ret svært at få ideer, og hvodan opsætningen skulle være....

Men du kan da tage lidt inspiration fra det jeg lavede, hvis du ønsker...

http://www.vejledyrecenter.dk/

Håber du kan bruge det til noget....
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2005 - 15:16 #6
Den er dælme flot :)
Det er jo sådan en som dig man skulle have på sin MSN til efterspørgelse af designs !!

Forresten mange tak for jeres kommentar allesammen....
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2005 - 19:44 #7
Har lige ændret linket : www.fuglegaarden.pivskid.dk

Og her er lige linket til det originale domæne : www.fuglegaarden.com (har jeg så ikke lavet)
Avatar billede olebole Juniormester
09. august 2005 - 19:56 #8
<ole>

Din kode skodder til gengæld slemt. Prøv til en start at sætte en brugbar DTD (uden hvilken, IE ikke er i stand til at tolke bl.a. CSS' box-model). Skriv dette som det allerførste i dokumentet (i linjen før <html>):
  <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

Dernæst bør du sætte et standardiseret tegnsæt:
  <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">

- og sidst, men ikke mindst, bør du validere koden hos W3C  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2005 - 20:04 #9
W3C bliver næsten nød til at høre hvad det er ?
Avatar billede keysersoze Guru
09. august 2005 - 20:16 #10
noget enhver programmør bør vide hvad er - dem der sætter standarderne for net-sprog; www.w3.org
Avatar billede keysersoze Guru
31. januar 2006 - 19:56 #11
lukketid?