Avatar billede glasvand Nybegynder
04. august 2005 - 09:58 Der er 14 kommentarer

adgangskode til spil.tv2.dk

Hejsa. Jeg har et problem, og det er at jeg gerne vil spille på spil.tv2.dk - jeg har ingen profil så jeg opretter en. Når den så er oprettet og jeg er logget ind - så trykker jeg på log-af knappen ...så burde jeg jo godt kunne skrive mit lige-oprettede navn og kode og logge ind igen - men det kan jeg ikke for gør jeg det siger den forkert navn eller adgangskode... og jeg VED jeg HAR tastet rigtigt. Det samme sker med alle profiler jeg prøver at oprette og jeg kigger virkelig mine indtastninger grundigt igennem for at være sikker på det ikke er en fejl.

Jeg har windows xp - og så har norton og andre irriterende programmer kørende da de fulgte med pc'eren da jeg købte den. Men jeg er siker på fejlen ligger der hvor man kan lave om på indstillingerne ... det er bare at finde det rigtige sted .. og jeg ved ikke hvor. Jeg har prøvet med funktioner - internetindstillinger - fanebladet sikkerhed - brugerdeffineret niveau. Hvis man så ruller ned er der på et tidspunkt en der hedder logon og så er der flere muligheder - hvad betyder de muligheder? Jeg har prøvet at vælge dem alle men det har ikke hjulpet.

Hvis windows beder en om at huske noget kan man sige hvis ikke denne boks igen - og så vil den ikke komme mere... men hvis man så fortryder bagefter så er der jo muligt at gå et sted hen og så aktivere den igen - men hvor er det lige at det er henne?
Avatar billede leif Seniormester
04. august 2005 - 10:07 #1
Har du prøvet at få tilsendt dit login fra dem ?
Avatar billede leif Seniormester
04. august 2005 - 10:07 #2
Jeg har ingen problemer med at logge ind hos dem !
Avatar billede leif Seniormester
04. august 2005 - 10:09 #3
Kan ikke huske om profilen skal aktiveres via en mail fra dem ! Men hvis du har prøvet at oprette indtil flere profiler kan du jo være blevet banned på en måde !
Hvad sker der hvis du prøver at oprette en ny bruger med samme brugernavn som du har oprettet 1 gang ?
Avatar billede glasvand Nybegynder
04. august 2005 - 10:14 #4
Nu skal det siges at tv2 HADER mig. De er så lede og ondskabsfulde mod mig - men jeg bliver ikke væk for jeg elsker de spil og de søde mennesker der også er der for meget til jeg bliver væk. Jeg ved ikke hvad tv2 kan have gjort ... for de gør alt de kan for at holde mig væk - og de ip spærrer mig for sjovt til deres morskab. Det har heller ikke holdt mig væk. Og nej, jeg gør INTET forkert i krogen.. jeg ved bare ikke hvorfor tv2 er så lede - jeg så virkelig gerne de stoppede..

Nåh, men leif - JA!! Jeg har fået en mail fra dem som jeg har klikket på et link i.. så lad mig gøre det mere klart: jeg klikker opret ny profil - udfylder skemaet - får at vide der er sendt en mail - går ind i min mail klikker på linket i mailen - ser der står mit nye-oprettede navn .. ergo jeg er logget ind. Trykker jeg så enten med det samme eller på hvilket andet tidspunkt på log-af... og jeg så skriver mit navn ind igen og min kode.. så vil den sige forkert navn eller kode.. det har den gjort længe - OG NEJ JEG SKRIVER IKKE FORKERT KODE ELLER NAVN!!!! så læs hva jeg skriver hvis du tror jeg skriver forkert.. jeg har prøvet med rigtigt mange profiler og jeg kigger på mine indtastninger for at være helt sikker på fejlen ikke er hos mig.
Avatar billede glasvand Nybegynder
04. august 2005 - 10:16 #5
Hvis jeg opretter en ny profil med samme navn siger den at navnet er taget og jeg skal vælge et andet navn.
Avatar billede leif Seniormester
04. august 2005 - 10:25 #6
Hvis du har et problem med TV2, synes jeg du skal skrive til dem via http://omtv2.tv2.dk/kontakt/kontakt.php
Avatar billede milo Nybegynder
04. august 2005 - 10:29 #7
glasvand, jeg er sikker på de hverken banner din ip eller chikanerer dig, uden grund. Naturligvis gør du noget der modstrider de gældende regler for brugen af deres services.
Avatar billede glasvand Nybegynder
04. august 2005 - 10:51 #8
det var dog utroligt!!! hvor dumme kan folk være?????? JEG HADER SVAR SOM MILOS... jeg er så træt af at forklare om og om og om og om igen og igen og igen... DET HJÆLPER FANDME IKKE AT SKRIVE TIL DEM.. jeg har skrevet til dem igen og igen .. jeg får ikke svar. Jeg har forsøgt at ringe til dem .. SVAR MIG PÅ DET HER: hvis det virkelig er mig der gør noget forkert - jamen hvorfor kan jeg så ikke få kundeservice og få besked om hvad jeg har gjort - hvorfor smækker tv2 så røret på med det samme.. hvorfor sletter dem på tv2 så mine profiler og jeg kan INTET få at vide hvad jeg har gjort

NEJ det er for fanden ikke mig der gør noget forkert... DET ER TV2!!! folk de kan bare ikke fatte det.. for de har ikke prøvet deres ondskab. Desuden hvorfor er der så en tv2 ansat der bliver ved at banne mig - og jeg har ham på msn - han svarer ikke på de ting jeg spørger om ..og det er spørgsmål som hvorfor og hvad har jeg gjort... nu bliver han ved og ved at skrive jeg skal dø til mig på msn..

nej i fatter ikke noget om hvor PSYKOPATISKE de er på tv2... hvis i tror de er sååå søde så kan jeg fortælle DET ER DE IKKE!!!!!!!!!!!!! og er det din mening at de er sååå søde så lad for fanden være med at skrive her.
Avatar billede leif Seniormester
04. august 2005 - 11:02 #9
Med den holdning får du nok heller ikke hjælp her, da vi intet kan gøre ved det ! Jeg synes du skal tage og stoppe her, hvorfor er der så mange der ingen problemer har med TV2, du har gjort et eller andet siden du ikke får lov til at være der, og det er desværre sådan nogen som dig der kan være med til at gøre livet surt for alle andre.

Dvs. du vil også kalde dit Teleselskab psykotiske hvis de laver en fejl eller lukker din telefon ?

Jeg har nøjagtig samme holdning som milo man bliver ikke banned bare for ingen ting, du har med garanti gjort et eller andet som er i strid med deres regler.

Med sådan nogen kommentarer kl. 10:14:24 er ikke ligefrem med til at gavne din egen sag.
Avatar billede glasvand Nybegynder
04. august 2005 - 12:04 #10
Leif>> nej, det er kommentarer som dine og milos der ingen steder hører hjemme.. du aner ikke en disse om det - det er ikke dig der har følt tv2s vrede, ondskab og psykopatiske egenskaber gennem mere end 4 år. Det er ikke jer der skal kæmpe og kæmpe og hele tiden forklare om og om igen... men nåh nej, selvfølgelig er de jo såååååå søde på tv2 - selvfølgelig gør de voksne mennesker da intet forkert vel?

HVORFOR FANDEN SLETTER DE MIG SÅ HELE TIDEN UDEN AT FORTÆLLE MIG NOGET?
HVORFOR FÅR JEG INGEN SVAR PÅ DET JEG SKULLE HAVE GJORT?
HVORFOR SMÆKKER TV2 RØRET PÅ HELE TIDEN?
HVORFOR ER DER INGEN DER SVARER MIG PÅ NOGET - TV2 SVARER IKKE PÅ MINE MAILS!

men nej - de er jo sååå søde på tv2. De gør jo aldrig noget forkert vel.. GU GØR DE SÅ!!! de er lede onde og psykopater på tv2 ... folk de fatter de bare ikke. Bare se jer - i svarer ikke en skid på det jeg spørger om.. jeg hader den slags mennesker - jeg spurgte hvor er det sted henne hvor man kan aktivere at windows igen skal tilbyde at huske adgangskoder hvis man har sat kryds i boksen på at den ikke skal.. så kan man finde det igen sådan at den igen tilbyder at huske adgangskoder.. men svarer folk på det.. nej, for folk de er så blinde.

Folk nægter at se realiteterne i øjnene.. er folk virkelig så bange for at se hvordan virkeligheden er.. at de skjuler sig i deres egen drømmeverden.. jeg ved det ikke.. jeg ved bare hvor dumme folk er. Så vis mig dog at på en side som denne er der klogere folk til end jeg går og tror.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. august 2005 - 13:46 #11
Hvis du bruger Internet Explorer:
Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Autofuldførelse -> Flueben efter behov
Avatar billede glasvand Nybegynder
04. august 2005 - 14:44 #12
Ja, tak - vejmand... stort *SS* til dig for at være på den rigtige kurs, tak. Men jeg har flueben i alle rubrikkerne i det du foreslog - skal jeg det? Er det der tror du problemet ligger? Det er når jeg vil logge på tv2 - så kan den ikke huske mine koder - hvad kan jeg gøre der hvor du foreslog mig? Hvilke felter skal der være flueben i?
Avatar billede vejmand Juniormester
04. august 2005 - 15:00 #13
Det skulle være ok når du har flueben i alle rubrikkerne.

Lige under dit login felt er der en lille boks: Husk login
Har du husket at sætte flueben her?

Ellers ved jeg ikke lige hvad der er galt. Måske du har et program på din PC til at ryde op,( slette koder o.s.v) når browseren lukkes?

Ellers kan du evt. prøve med en anden browser, f.eks. Firefox.
http://www.mozilla.org/products/firefox/all

Den kan du downloade, og installere og bruge uden det påvirker din brug af IE-explorer. Du skal blot lade være med at sætte den til at være standard-browser.
Jeg mener den spørger om den skal være standard-browser når du installerer.
Avatar billede glasvand Nybegynder
04. august 2005 - 16:30 #14
vejmand: Jeg er ikke meget for at bruge en anden browser end internet explore. Og ja, selvfølgelig har jeg sat flueben i husk login - men det er ikke nødvendigt at sætte flueben i den boks. Gør man ikke så betyder det bare at man skal skrive navn og kode igen næste gang man kommer ind på siden efter browseren har været lukket. Men sætter man flueben i boksen husk login så kan man lukke browseren - åbne den igen og så vil man stadig være logget ind indtil man selv trykker på log-af.

Jeg troede jeg havde skrevet det tydeligt. Når jeg opretter en ny profil - så lukker jeg på INTET tidspunkt min browser ned. Jeg får et link i en mail jeg skal klikke på - det klikker jeg på og så er profilen aktiveret. Så MED DET SAMME uden jeg har lukket for noget eller andet ..så kan jeg trykke på log-af og så skrive mit navn og kode og logge på igen.. men når jeg gør det så siger den forkert navn eller kode. Og jeg ved jeg har skrevet rigtigt.. og her er det ligemeget om man sætter flueben i boksen husk login eller ej.. for ligemeget hvad burde den logge mig ind.

Det har før lykkedes mig på denne computer at få den til at huske login en gang .. men da jeg så loggede af senere for at prøve så gjorde den det samme.. forkert navn eller kode ..

En anden ting er - når jeg spiller på tv2 så går det meget langsomt. Hvad kan det skyldes? I kan selv oprette en profil hvis i vil og så spille ludo - der rykker mine brikker meget langsomt .. vinduet er java vindue. Hvad er fejlen der?