Avatar billede vedikkebedre Nybegynder
19. august 2005 - 13:57 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Merge 2 film til 1

Hey,

Jeg leder efter et værktøj der kan hjælpe mig med at merge 2 film til 1 film.

Sagen er at jeg ofte optager sportsbegivenheder/kampe - og vil så gerne have en film af kampuret+en af selve kamphandlingen.
Disse 2 film-stumper vil jeg så gerne merge til én film - f.eks. med uret et bestemt sted hver gang.

Nogle der har erfaringer med sådanne programmer, og evt. kan anbefale et værktøj jeg skal bruge??

Mvh
vedikkebedre
Avatar billede screem_brille Novice
19. august 2005 - 14:16 #1
der findes forskellige værktøjer afhængigt om det er AVI eller MPEG filer, men virtualdub kan bruges til AVI og MPEG merge til mpeg filer
Avatar billede blackie Nybegynder
19. august 2005 - 14:20 #2
TMPGEnc skulle kunne gøre det.
Avatar billede blackie Nybegynder
19. august 2005 - 14:31 #3
Avatar billede blackie Nybegynder
19. august 2005 - 14:37 #4
Avatar billede vedikkebedre Nybegynder
30. august 2005 - 07:21 #5
takker dor alle besvarelser - smid nogle svar og få nogle point !!
Avatar billede blackie Nybegynder
30. august 2005 - 07:35 #6
ok
Avatar billede screem_brille Novice
30. august 2005 - 09:53 #7
svar
Avatar billede blackie Nybegynder
03. september 2005 - 22:58 #8
Takker for point og håber du fik en løsning.