Jeg har længe leget lidt med tanken om selv at lave bannere til folk (private) mod betaling.. Men.. Jeg ved ikke hvor meget jeg kan forlange. Hvad er en fair pris? Jeg vil jo nødig være for dyr, og ingen kunder få, men heller ikke være for billig, og dermed snyde mig selv.. Foruden dét, så ved jeg ikke hvordan det skal ordnes ang. betaling. Hvordan skal folk betale, og hvordan ordner man det ang. timeløn? Folk ved jo ikke hvor længe jeg sidder og laver på banneret, når det foregår derhjemme i privaten.. Andre råd er også velkomne ..
Hos Computerworld it-jobbank er vi stolte af at fortsætte det gode partnerskab med folkene bag IT-DAY – efter vores mening Danmarks bedste karrieremesse for unge og erfarne it-kandidater.
personligt kører jeg altid fastpris på den slags småopgaver, defineret i produktiosaftalen. priserner er fra 1000-5000.- afhængigt af indholdet og formatet (udviklingsplatformen)samt funktionalitet (clickcounter, opdateringsmuligheder, mv.)
Den mest fair måde at gøre det på må vel blive at give en fast pris. Efter samtale med kunden om hvordan banneret skal laves, må du så vuderer hvor lang tid opgaven vil tage, og sætte prisen efter det. Med hensyn til timeløn svinger det utroligt meget, jeg har set priser fra 275,00 kr. til 950,00 kr. pr. time naturligvis excl. moms. Et godt råd må være at du i starten ikke forlanger for meget. Du kan altid hæve priserne når du har slået dit navn fast...
egentlig ikke, men det er nu mest fordi jeg ikke lige har kunnet få taget mig sammen til at annoncere med det på min hjemmeside.. Jeg synes dog det er nogen lidt vilde priser, og eftersom jeg vil gøre det som en fritids ting, ikke er helt færdig uddannet (medie grafiker) og ikke vil prale eller overvudere mine talenter, så vil jeg nok starte ud i en lav prisklasse, og evt. højne prisen når jeg har fået mig nogen kunder..
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.