Avatar billede neonman Nybegynder
22. august 2005 - 10:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Noget som virker i JS og ikke i PHP

X Sider her med det her del i min code $_SERVER["HTTP_REFERER"] det er dog i et javascript :( men det henter dog kun den side som stor i min URL lige som den tager fra den side hvor mit javascript er smidt ind i :( det er ikke så heldigt...

nogen der ved hvad der er galt da jeg gerne sku ha fat i google, yahoo og jubii links til at måle noget statestik med... :)
Avatar billede hkm Nybegynder
22. august 2005 - 10:45 #1
Ligger din side i et frameset ?
Avatar billede neonman Nybegynder
22. august 2005 - 10:48 #2
nej igen framse... men tilkladet det via et javascript i gennem at en side.. :)

dvs. at jeg ik bare kan bruge PHP til at kalde den sidset side fram med :( da den så bare tager min egen side...
Avatar billede hkm Nybegynder
22. august 2005 - 10:59 #3
Du må meget undskylde, men jeg forstår ikke rigtig havd du skriver... ;o)

Bruger du JavaScript eller PHP ?
og virker det i JavaScript ?
Avatar billede neonman Nybegynder
22. august 2005 - 11:03 #4
lige nu bruger jeg fuldt ud PHP næsten... ud over det bliver kaldt fra et javascript fil... :) du kan få litd hjælp her hvor de sage jeg sku oprette det i denne kategri for at få lidt mere hjælp

link: http://www.eksperten.dk/spm/640197
Avatar billede hkm Nybegynder
22. august 2005 - 11:31 #5
Jeg bruger ikke PHP, men i JavaScript hvor man bruger:
"document.referrer" er det således, at hvis din side ikke bliver refereret til via et link, eksisterer rererer opjektet ikke.
Avatar billede neonman Nybegynder
23. august 2005 - 08:26 #6
hmmm ? den forstod jeg ikke helt hkm
Avatar billede neonman Nybegynder
25. august 2005 - 13:14 #7
fedt ud af hvordan jeg løset problemet du kan få 50% af pointen du ga mig ikke det enlige svar men du ledtet mig på vej :) smid et svar... jeg løset det sådan her

link: http://www.netmechanic.com/news/vol6/javascript_no19.htm

og min code ser sådan her ud

$url = '<script language="javascript" type="text/javascript">document.write(document.referrer);</script>';