Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
24. august 2005 - 08:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kender nogen All6200 NAS eller måske lign.?

Hej med Jer!

Jeg kunne godt tænke mig en netværksdisk der kan køre som f.eks. FTP Server og BitTorrent klient. Kender nogen et system hvor dette spiller sammen?
Allnet har en, men det ser ikke umiddelbart ud til at der er mulighed for BT klient på den.

http://www.allnet.dk/produktark/all6200.htm

På forhånd tak!

-M
Avatar billede screem_brille Novice
24. august 2005 - 10:32 #1
pas på med at hjælpe ham ham beholder point selv, klart en fusker http://www.eksperten.dk/spm/642021#rid5742006
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
24. august 2005 - 10:45 #2
screem_brille -> Du er en spasser. Tag evt. et Læs og forstå kursus. Det har du brug for.
Avatar billede screem_brille Novice
24. august 2005 - 10:50 #3
så kan du jo passende tage med, for det er vist ikke kun undertegnede som skulle have de problemer....
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
31. august 2005 - 13:22 #4