Avatar billede zap23 Nybegynder
26. august 2005 - 01:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer problemer Lara Croft

Hej til alle!

Jeg har problemer med at komme videre fra første bane af Lara Croft spillet.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at komme ind i Caviers apartment, måske har jeg overset noget som kunne hjælpe mig med at komme i videre i spillet.

Nu da jeg har startet en tråd kan lige så godt stille et spm mere. Et rigtig godt hellicopter spil hvor man bruger et joystick spillet må ikke være et simulator spil, nærmere et action spil med mange togter med mere.

Spil er der mange men der langt mellem de gode spil.

med venlig hilsen

Jeg er lidt øm over ikke kunne komme videre i Lara Croft spillet.
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2005 - 02:35 #1
her kan du sikkert finde en løsning..

http://www.gamefaqs.com/
Avatar billede boxer Nybegynder
26. august 2005 - 08:11 #2
Du kan også søge efter "spillets navn" + walkthroughs på Google.
Der findes ofte en løsning et eller andet sted.
Avatar billede x-lars Novice
26. august 2005 - 09:00 #3
Bedste site til TombRaidere:

http://www.tombraiders.net/stella/
Avatar billede mobius6 Juniormester
26. august 2005 - 09:21 #4
Avatar billede mobius6 Juniormester
26. august 2005 - 09:22 #5
Avatar billede x-lars Novice
26. august 2005 - 10:09 #6
You tell me! Jeg har ikke den sidste TR, så der  kan jeg ikke hjælpe dig, men Stellas walkthroughs plejer at give fuld valuta, så når den hedder sådan, skal det jo nok passe!
Avatar billede zap23 Nybegynder
28. august 2005 - 04:46 #7
Jeg har accepteret svaret og vil gerne uddele 30 point
Avatar billede mobius6 Juniormester
28. august 2005 - 08:45 #8
tak for point, håber du kom videre, der ligger forøvrigt "walkthroughs" til alle leves på sitet :)