Avatar billede skovfoged Nybegynder
30. august 2005 - 13:58 Der er 4 kommentarer

NorthQ-6600 Movie Converter

Jeg vil lige høre om der er nogle kloge hoveder der kender denne movie converter? "NorthQ-6600 Movie Converter",da jeg har nogle film fra video-camera som jeg godt vil have på DVD.
Avatar billede skovfoged Nybegynder
30. august 2005 - 14:03 #1
forkert spørgsmål sorry
Avatar billede gurumaster Nybegynder
31. august 2005 - 01:55 #2
Hvad mener Du med "forkert spørgsmål ?"
Jeg er den heldige ejer af en NorthQ-6600 videoconverter,
som jeg har købt i Aldi for ca. 5 mdr. siden.
Jeg har efterhånden kopieret meget fra video 8 bånd og til DVD.
Hvad er Du interseret i at vide om den ?
Avatar billede gurumaster Nybegynder
31. august 2005 - 02:28 #3
Her kan Du læse en grundig test af vidunderet
http://www.hardware-test.com/ht/test_show.asp?id=3152
Læg mærke til at der er 4 sider ialt...
Avatar billede gurumaster Nybegynder
31. august 2005 - 02:33 #4
Lige en bemærkning til artiklen/anmeldelsen.
Anmelderen skriver at han syntes at brugsanvisningen er dårlig.
Det er også muligt at den har været, men da jeg købte min, fulgte der en (nyere måske) men meget udførlig brugsansving med.
Desuden har producenten en dansk support hjemmeside hvor Du hurtigt kan få hjælp/tips & tricks til converteren.