Avatar billede dphtrading Nybegynder
02. september 2005 - 15:16 Der er 4 kommentarer

Kan du hjælpe med implementering af Microsoft CRM system

Vi har købt CRM programmerne, men det ser lidt overvældende ud. Har du erfaring og ekspertise på området, og har du lyst til at hjælpe os med denne opgave. Gerne på freelance basis. Virksomheden ligger i Odense, derfor er der mest praktisk, at du er fynbo. Med venlig hilsen, DPH Trading. jr@dphtrading.com
Avatar billede steenmaigaard Nybegynder
12. november 2005 - 14:18 #1
vi kan godt hjælpe dig, vi implementerer Microsoft CRM
At vi ligger i Tåstrup, gør intet, bare vi kan få en forbindelse ind i Jeres Netværk.

Kontakt mig på sm@itz.dk

Hilsen Steen
Avatar billede hede98 Nybegynder
05. marts 2006 - 14:39 #2
Hej.
Jeg har brugt microsoft CRM en del og er en del inde i systemet.
Hvis i stadig har brug for hjælp, vil jeg gerne hjælpe...
Avatar billede dphtrading Nybegynder
05. marts 2006 - 17:08 #3
Hej hede98
Vi har stadig brug for hjælp til CRM. - Send venligst nogle kontaktdata.

Med venlig hilsen

Jørgen Risager, jr@dph-trading.dk
Avatar billede superstoffer Nybegynder
11. juli 2007 - 11:05 #4
Ellers er der MS' implementeringsguide på dansk... Meget nem at følge efter min mening :-)
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=1ff067f8-4f77-40f0-ae9c-68ada7d4f16a