Avatar billede buch78 Novice
07. september 2005 - 20:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

valg af router

Hejsa..
jeg kunne godt tænk mig at vide hvad i anbefaler mig af mærke til et trådløs netværk..

mit problem er at jeg er meget træt af dlink, jeg har en DI 514 der lige er stået af igen den sidste blev skiftet den 14/1 2005.. det jeg er mest træt af er ikke at den er gået i stykker, mit problem er at dlink tager omkring 4 uger før jeg har en ny.

jeg har kigget lidt på linksys er det noget som bare virker
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
07. september 2005 - 20:37 #1
Linksys er toppen (eller der omkring) har mere eller mindre cisco udstyr indvendigt. bruger en linux platform, hvorved man kan få specielt designede firmwares til den.
afstandsbostere mm.

Denne her er sagen: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18516
Avatar billede buch78 Novice
07. september 2005 - 20:42 #2
Den ser meget fin ud. spørgsmålet er så om mit netkort kan køre sammen med den...

mit netkort http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=39843
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
07. september 2005 - 20:44 #3
Det kan det godt Er class b (11 mps hastighed). Linksysy supportere b + g class Men du skal være opmærksom på at dit netkort kun kan køre WEP - kryperet hvilket ikke er så sikkert som WPA-SK. Så der kan du overveje en udskiftning på et tidspunkt
Avatar billede buch78 Novice
07. september 2005 - 20:45 #4
ok .. mange tak for svaret