Avatar billede borgmesteren Praktikant
08. september 2005 - 20:09 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

HP/COMPAQ NX7010 driver til indbygget SD-cardläser

Jeg har köbt ovenstäende model af en bärbar - brugt og har bare ikke fäet original-cd'en med i köbet. Nu mangler jeg en driver der vil fä min SECURE-DIGITAL cardreader til ar fungere ;-)
Jeg har hentet samtlige drivere til denne model fra HP's hjemmeside, men ingen af dem räkker til dette drev. Nogen ide om hvilken "driver-pakke"  der indeholder den helt rigtige driver? Ham jeg köbte den af, siger at inden JEG formaterede maskinen var der ingen problemer med dette drev... ;-(
Avatar billede webdesigner Praktikant
08. september 2005 - 20:12 #1
jeg har den samme model!!
Avatar billede webdesigner Praktikant
08. september 2005 - 20:15 #2
du kan få min ftp så laver jeg et iso image af driver cd'en his det er lovligt!!???
Avatar billede borgmesteren Praktikant
08. september 2005 - 20:24 #3
Det vil jeg meget gerne... Kan ikke se at det skulle väre ulovligt da alle deres drivere jo ligger offentlig....

Borgmesteren
Avatar billede webdesigner Praktikant
08. september 2005 - 20:25 #4
ok kontaget mig på messenger Banny_usagi@hotmail.com
Avatar billede leif Seniormester
08. september 2005 - 20:36 #5
Du kan også hente driveren hos Zepto !
Avatar billede leif Seniormester
08. september 2005 - 20:38 #6
Avatar billede borgmesteren Praktikant
08. september 2005 - 20:38 #7
jo men ender jeg ikke hvor jeg desvärre endte hos HP. Jeg mener at jeg jo ikke ved hvilken jeg skal bruge...?
Avatar billede leif Seniormester
08. september 2005 - 20:38 #8
Samme læser, bruger selv driveren.
Avatar billede borgmesteren Praktikant
08. september 2005 - 20:41 #9
hvilken af de to der kommer frem fra linket er den "rigtige"??
Avatar billede leif Seniormester
08. september 2005 - 20:41 #10
Det er bare 2 versioner af driveren, jeg tror nok jeg bruger den gamle.
Avatar billede webdesigner Praktikant
08. september 2005 - 20:49 #11
borgmesterer prøv med den Zepto driver det hele fylder 1.46 GB pakket til zip
Avatar billede borgmesteren Praktikant
08. september 2005 - 20:58 #12
Dumt spörger jeg nok igen.... Jeg er ikke online med min labtop da det hernede kräver et modem (jeg er pä isdn fra Östrig), og dette modem er et pci, og gär jo ikke i min lap... hvordan kan jeg hente denne fil og gemme det hele og derefter flytte det???
Avatar billede leif Seniormester
08. september 2005 - 21:02 #13
Hvis du ikke kan komme på nettet via din laptop kan du hente filerne på en anden maskine og flytte dem enten via fx. en USB memorystick eller via en brandbar CD.
Avatar billede borgmesteren Praktikant
08. september 2005 - 21:04 #14
jojo tak - jeg prövede at kopiere hele mappen, men det tager ikke hele filerne...bla ikke startmappen.... Sticken har jeg...jeg pröver igen...dennegang ser det ud som om at det tager lidt längere tid, sä mäske jeg alligevel fär held af det... ;-) Vender tilbage
Avatar billede borgmesteren Praktikant
08. september 2005 - 21:24 #15
Oki Leif, jeg har hentet linket og fäet det install og det körer bare. Tusind tak for det. Point er dine...Hvordan giver jeg den egnetlg videre?
Avatar billede leif Seniormester
08. september 2005 - 21:24 #16
Jeg ligger et svar.
Avatar billede leif Seniormester
08. september 2005 - 21:25 #17
Uofficiel FAQ: http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede leif Seniormester
08. september 2005 - 21:29 #18
Takker for point.
Avatar billede borgmesteren Praktikant
08. september 2005 - 21:29 #19
syntes jeg har accepteret, men kan da ikke se at jeg blev "fattigere" af det ;-) Har du modtaget eller gär der längere tid?
Avatar billede leif Seniormester
08. september 2005 - 21:32 #20
Du har accepteret som du skal ! Nogen gange kan der godt gå lidt tid for Infoboksen med dit navn bliver opdateret.
Avatar billede borgmesteren Praktikant
08. september 2005 - 21:33 #21
Og jeg takker endnu engang for hjälpen ;-) Forsat go' aften