Avatar billede kimooo Nybegynder
15. september 2005 - 15:38 Der er 8 kommentarer

Chill-Innovation dimensioner

Hej er der nogen der ved hvad målene på en Chill Innovation CP-400P - http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=119972 er?
Avatar billede hmann Nybegynder
15. september 2005 - 15:42 #1
hvis du ikke får andre svar, skal jeg måle min :)
kan bar ikke lige nu, da jeg ikke er hjemme før imorgen engang..
Avatar billede screem_brille Novice
15. september 2005 - 15:48 #2
kan virkelig ikke forestille mig andet end standard mål ?
Avatar billede hmann Nybegynder
15. september 2005 - 15:51 #3
den der hedder CP-400P2 er ifølge deres hjemmeside
150*140*86mm (DxLxH)

så mon ikke CP-400P er det samme..
Avatar billede jokkejensen Novice
15. september 2005 - 16:26 #4
jeg har sku altid gået og troet at alle atx havde samme mål ?
Avatar billede Exxtreme Praktikant
15. september 2005 - 16:44 #5
Det har de også i højden og bredden... det er kun dybden der kan svinge lidt...

Du har endda fået samme svar på edbpriser kimooo???
Avatar billede screem_brille Novice
15. september 2005 - 16:47 #6
jokkejensen det har de også det er en del af ATX standarden.
Avatar billede Exxtreme Praktikant
15. september 2005 - 21:52 #7
screem <-- Dybden kan godt svinge, men det gør generelt ikke noget der der plejer at være masser af plads i dybden bagved psu'en
Avatar billede screem_brille Novice
15. september 2005 - 22:45 #8
exxtreme det ved jeg godt der er, har ALT for mange maskiner (er over 30 *G*) og ja det er som privat person, alene dual maskiner har jeg ca 15-16 stykker samt et par quad maskiner *GG*, ved godt hvordan de forskellige ting er sat sammen :)