Avatar billede jesper-madsen Nybegynder
18. september 2005 - 16:26 Der er 11 kommentarer

Søger et design, giver penge.

Hej.
Søger et design som dette:
http://www.upitfree.dk/upload/files/testDesign.JPG

Søger det + at i sætter iframes ind.

Giver 1000 kr. for sådan ét design.
Har i en mail i kan kontakets på? Så skriver jeg hurtigst til jer, også kan vi komme igang.

Det skal være færdigt idag eller tidligt imorgen, da det skal bruges hurtigt.

Så giver mellem 1000-1200 kr.
Avatar billede jesper-madsen Nybegynder
18. september 2005 - 16:27 #1
Avatar billede nfk Nybegynder
18. september 2005 - 17:12 #2
skal det være en chat som dit screenshot eller skal det bare være et design?
Avatar billede jesper-madsen Nybegynder
18. september 2005 - 17:15 #3
Kun designet.
Avatar billede nfk Nybegynder
18. september 2005 - 17:24 #4
Ja det forstod jeg, men det design du linker til er jo et chat design, så ville jeg bare  høre om det design du søger er til en chat eller om det er til en god gammeldags hjemmeside?
Avatar billede jesper-madsen Nybegynder
18. september 2005 - 17:27 #5
til en chat, ja.
Er du intresseret?
Avatar billede nfk Nybegynder
18. september 2005 - 17:29 #6
ja.. det ser overkommeligt ud ved bare ikke helt det med iframes har ikke så megen efaring i at bruge dem.
Avatar billede jesper-madsen Nybegynder
18. september 2005 - 17:33 #7
Hmm.. Okay, det er helt iorden. Har du en email jeg kan kontakte dig på?
Avatar billede nfk Nybegynder
18. september 2005 - 17:36 #8
Jeg bliver nød til at springe fra jeg har lige fundet ud af jeg har lidt for mange lektier til i morgen til at kunne nå at lave sådan et design færdigt inden i morgen tidlig srry jeg blev lidt for ivrig pga. der var kontant afregning :) håber du finder en der kan nå at hjælpe dig til i morgen held og lykke med det.
Avatar billede evoluzia Nybegynder
18. september 2005 - 18:41 #9
Hmm.. Jeg er frisk på at lave det, men jeg har heller ikke tid idag, så hvis det er så kan det først blive til d. 21/09..

men forstår ikke helt hvad det er du vil have. skal den ligne det der 100% eller skal den bare have samme opsætning..? og sådan noget som farver osv.
Avatar billede evoluzia Nybegynder
18. september 2005 - 18:52 #10
btw. tror godt jeg ka' gøre det hurtigere..

Kontakt mig på Evoluzia@msn.com så kan vi snakke videre om det..
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
20. september 2005 - 22:16 #11
kontakt mig på rasmusvj@hotmail.com men det bliver over weekenden, kan ikke nå det før.