Avatar billede mlky Nybegynder
22. september 2005 - 06:40 Der er 5 kommentarer

crash når jeg installere World of Warcraft

jeg har fornyligt formateret og har nu installeret alle driverne til min computer..
men når jeg installere World of Warcraft kommer den med en stopfejl og opretter en fil i C://Windows/minidump

den crashede os nogle gange på tilfældige tidspunkter før jeg formaterede men det var mens jeg spillede spillet, jeg tænkte det nok var mine ram og ville skifte dem ud når jeg fik tid, men kan det os være derfor jeg ik ka installere World of Warcraft?
hvis ikke, hva kan det så være?

// Emil Jensen
Avatar billede boxer Nybegynder
22. september 2005 - 08:11 #1
Er der udråbstegn ved nogle af enhederne i enhedshåndtering?
Avatar billede mlky Nybegynder
22. september 2005 - 08:17 #2
ja mit webcam, men jeg prøvede lige at installere det på min anden harddisk og der ku jeg fint installere :S

jeg har en 36gb westerndigital 10000 rpm hvor den ik gider, og en 30 gb IBM harddisk fra 1800 tallet som den godt vil installeres på :/
Avatar billede boxer Nybegynder
22. september 2005 - 09:31 #3
Jeg ved ikke rigtigt hvad det kan skyldes, men prøv at kør en Check disk:
http://www.wintip.dk/xp/tools/chkdsk.htm
Sæt flueben begge steder.
Avatar billede mlky Nybegynder
22. september 2005 - 10:25 #4
har jeg gjort :/
Avatar billede caweren Nybegynder
21. marts 2008 - 20:54 #5
jeg har haft samme problemer med en af mine venners comeputer...

det du er skal gøre er fælgende:

Kopier disk 1, 2, 3 og 4 (5 hvis det er en ny version) til din computer hvilket jeg går ud fra du godt ved hvordna man gør :)

læg dem i en mappe some du ka' kalde lige hvad du vil.

når de er kopierede trykker du på den lille fil der hedder Installer.

så installere den automatisk alle CD'erne. (hvilket også gør du ka' lave alt muligt andet imens i stedet for hele tiden at skulle skifte CD.)

det BURDE virke...

hvis ikke det gør skal du kontakte Blizzard (det er gratis)