Avatar billede sandholm Nybegynder
26. september 2005 - 22:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mit winamp/mediaplayer lagger

Hej. Jeg har denne bærbare computer hvor Winamp, og mediaplayer lagger når jeg afspiller musik (mp3). Nogle der har nogen ide til hvad der er galt. Jeg har installeret den nyeste driver (Som er inde på acer.com), men DET hjælper ikke...

Computeren er en Acer TM 4151 LmI

Det er heller IKKE højtalerne, for problemet er der stadig hvis jeg kører lyden over på noget andet.

Der er masser af RAM i den (512)

Kan ikke finde ud af hvad lydkortet præcist hedder, men er der nogen der kan hjælpe mig???

/Plektor

Min pc --> http://acer.dk/acereuro/page9.do?dau34.oid=8969&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=5&CountryISOCtxParam=DK&LanguageISOCtxParam=da&crc=1655730455
Avatar billede sandholm Nybegynder
27. september 2005 - 17:08 #1
Det var GODT nok ikke mange forslag... :(
Avatar billede sandholm Nybegynder
29. september 2005 - 17:38 #2