Avatar billede myth Nybegynder
27. september 2005 - 19:26 Der er 3 kommentarer

sløret tekst

jeg har lavet en tekstscroller der blot scroller et movieclip på y aksen. dette mc indeholder så selve tekstfeltet.

fonten er tahoma
alias er slået fra

alle koordinater er i hele tal

og nu virker det som om der er en sky over teksten...

hvordan får jeg den til at stå skarpt.

problemet kan ses her: http://www.home.no/mythsrealm/untitled.JPG
Avatar billede _k Nybegynder
28. september 2005 - 16:10 #1
Er dit tekstfelt dynamisk?
Avatar billede myth Nybegynder
28. september 2005 - 22:10 #2
statisk
Avatar billede _k Nybegynder
29. september 2005 - 09:49 #3
Så prøv at lave det dynamisk ;o)

I Flash 8 er der arbejdet en del med pænere rendering af fonte. Så er du frisk på at opgradere, så kan du også smide dit projekt derhen, så vil Macromedia sikkert garantere dig at teksten kommer til at se ordentlig ud....