Avatar billede LLG Juniormester
27. september 2005 - 22:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ingen signal fra TV tuner kort?

Jeg har installeret et Pinnacle PCTV Pro kort i min pc amd K6 400 MhZ, 350 MB RAM. WIn 2000.  Når jeg starter softwaren for at se tv lukker programmet ikke op. Et andet software, som jeg har prøvet i stadet, melder at der ikke er noget vidio signal. Hvad kan der være galt. I enhedshåndteringen er den intet unormalt at se. Kortet har kørt i en anden pc uden problemer, så kortet er ok.
Kan det være for langsom en processor? Eller?
Avatar billede off-line Nybegynder
28. september 2005 - 00:09 #1
Hvis du har SP2, skal du måske downloade en driver som passer til det.
Det matte jeg selv gøre, det fulgte ikke med det Pinnacle kort jeg købte for ca.
3 mdr siden. Jeg har forøvrigt skiftet det ud med et WinFast kort, fordi der var
problemer med lyden, når jeg startede op. jeg skulle skifte kanaler frem og tilbage
for at få lyd på. WinFast kører fint, og der var de rigtige driver med fra starten.
Avatar billede LLG Juniormester
27. april 2008 - 20:20 #2
Opgivet