Avatar billede accesspro Nybegynder
30. september 2005 - 14:47 Der er 5 kommentarer

Print til Adobe 7 fra Access 2003

Hey...

der må være nogen der kan fortælle mig hvordan man gemmer en Access rapport via Adobe 6 og 7. Altså printe men at den ikke prompter hvor man skal gemme, men at det også sættes i koden et eller andet sted. Jeg kan sagtens får det til at virke med Adobe PDFWriter, men det er ikke det jeg skal. Jeg kan ikke fatte at det skal være så besværligt.

Det skal være Adobe 6 og 7.

Håber der er der kan give mig den umiddelbare kode og score 100 point på den.

VH

Robert
Avatar billede -anders- Juniormester
30. september 2005 - 15:14 #1
Hej
jeg ved ikke om du kan bruge dette link, men måske

http://www.mvps.org/access/reports/rpt0011.htm
Avatar billede -anders- Juniormester
30. september 2005 - 15:21 #2
Prøv evt. at kikke på dette indlæg, det er godt noget med at sende en rapport som PDF, men så vidt jeg kan vurdere, kan det relatere til dit spørgsmål

http://www.eksperten.dk/spm/594348
Avatar billede accesspro Nybegynder
30. september 2005 - 16:13 #3
Desværre er begge forslag relateret til Adobe PDFWriter som er en del Adobe 5. Det skal være adobe 6 og 7 Som bruger samme teknik.
Avatar billede fynbohans Nybegynder
01. oktober 2005 - 19:20 #4
På nettet henter du det gratis program pdf995, der installeres som en printer!
Rapporten skal derefter udskrives af printeren pdf995. Undervejs vælger du et filnavn, når du bliver bedt om det.
Avatar billede accesspro Nybegynder
03. oktober 2005 - 08:58 #5
Hej,

Jeg havde håbet på der var nogen der havde en løsning til Adobe 6 og 7.