Avatar billede sambo Nybegynder
18. oktober 2005 - 06:48 Der er 9 kommentarer

hvor er mine kontaktpersoner blevet af

efter at have fået en bærbaer pc har jeg lagt min pst-fil over i outlook, men jeg kan ikke få fat i mine kontaktpersoner, How??
Avatar billede ppr Nybegynder
18. oktober 2005 - 06:57 #1
du skal importere dem først
Avatar billede jpvj Nybegynder
18. oktober 2005 - 07:56 #2
ppr>en pst fil indeholder alle informationer, så hvis man lægger den det rigtige sted (med det rigtige navn), burde det virke.

sambo> har du dine emails mv?
Avatar billede sambo Nybegynder
18. oktober 2005 - 18:01 #3
ja jeg har alle mine mails
Avatar billede sambo Nybegynder
18. oktober 2005 - 19:04 #4
PLEASE
Avatar billede sambo Nybegynder
18. oktober 2005 - 19:06 #5
det er sjovt nok, får hvis jeg tilføjer en kontaktperson så får jeg at vide at vedkommende eksistere i forvejen, men jeg kan stadig ikke se dem i kontaktpersoner
Avatar billede jpvj Nybegynder
19. oktober 2005 - 09:12 #6
Hmmm... en løs idé:

Du har en visning på, der skjuler alle kontaktpersoner (filter). Denne kan du have aktiveret ved en søgning.

Har du mulighed for at give mig fjernlogon til din maskine eller uploade din pst fil så jeg kan downloade den og kigge på den?

Du kan kontakte mig på eksperten (at) on-site (.) dk
Avatar billede simonfreiesleben Nybegynder
16. november 2005 - 09:35 #7
Hej Sambo,
Har I fået løst det? Jeg tror jeg har haft samme problem. Jeg har flyttet min .pst fil fra en maskine til en anden. Jeg havde alle mails og sådan set også alle kontaktpersoner. Mit problem var at mine kontaktpersoner ikke vistes i "Outlook adressekartotek". Hvis det er det du er ude for og du ellers stadig har problemet, så tror eg at jeg kan hjælpe.

mvh

Simon
Avatar billede sambo Nybegynder
16. november 2005 - 11:21 #8
nej jeg har ikke løst det endnu, så bare fyr løs
Avatar billede simonfreiesleben Nybegynder
16. november 2005 - 11:39 #9
Hvs du ellers er i samme situation som mig, så kan du nede i venstre hjørne i navigationsruden finde sine kontaktpersoner. Og der ligger de, right? jeg åbner "mappen" og kigger nu øverst i navigationsruden. Der ligger en liste med alle de sæt af kontaktpersoner, der måtte være tilgængelige i dine .pst filer (Mine Kontaktpersoner). Måske kun et sæt "Kontaktpersoner". Højreklik på sættet og vælg egenskaber. I fanebladet "Outlook-adressekartotek" kan du sætte hak i "Visdenne mappe som adressekartotek til e-mail". Du kan tilmed vælge hvordan den skal vises i dit adressekartotek. Åbn herefter dit adresse-kartotek (Ctrl+Shift+A). Du får måske en advarsel med på vejen om at der ikke er noget tilgængelige kontaktpersoner. I Adressekartoteket vælger du Funktioner og Indstillinger. Her er dit "kontaktperson-sæt" nu tilgængeligt og du kan styre hvad der skal vises først og lidt andet godt.

Håber det kan hjælpe?

Mvh
Simon