Avatar billede pharlap Nybegynder
19. oktober 2005 - 11:29 Der er 1 løsning

Autosvar "krig"

Hejsa.
Jeg sidder på jobbet og har på vores hovedindgang på e-mail et autosvar der skriver "tak for din mail vi behandler din sag hurtigst muligt"
Dette virker også fint nok.
Men hvis en kunde feks skriver ind og så har sat ikke tilstede assistent eller et autoreply til.. så står disse 2 postkasser og sønderbomber hinanden... vores kunde modtog igår 7446 mails.. kan man lave noget smart så outlook tjekker at man feks har modtaget 50 sager fra denne kunde og derfor sendes der ikke flere autosvar.. eller at outlook anser dette som en fejl hvis der kommer mange mails ind fra samme kunde indenfor kort tid?

Jeg synes ikke at kunne finde noget i guiden regler..
Der er dog én man kan slå til hvis det er en hvor ikke tilstede assisten som er slået til, men det vil jeg jo så ikke kunne se hvis det er en extern bruger.. ala kunde?

Håber nogen har en godt forslag..
Avatar billede mile Juniormester
18. november 2005 - 12:49 #1
Ja - du kan jo lave nogle undtagelser på din regel. Når du har oprettet en regel "Lad server svare vha. bestemt meddelelse", så kan du gå til næste fane der omtaler:

Undtagen med bestemte ord i emnefeltet, og her angive "Autosvar" og "Autoreply"

Eller endnu bedre - hvis du stadig har nogle af de mails I blev bombarderet med, så aflur hvad der står i emnefeltet, og tilføj noget af det til undtagelsesreglen. Har selv at gøre med en stor virksomhed, og vi har faktisk kun oplevet at det sker med få andre store virksomheder der også har opsat regel.

PS: En ikke tilstede assistent kan ikke forårsage dette da svar til sammen afsender kun kommer én gang.

De må have en regel på der ligner jeres.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester



IT-JOB