Avatar billede bb_maze Nybegynder
20. oktober 2005 - 22:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forskel på Creative MP3-afspiller

Hejsa

Jeg vil høre om der er nogle der kan fortælle mig forskellen på disse to MP3-afspillere fra Creative:
Zen Nano Plus og MuVo V200

V200'eren vejer mere end Nano, og kan holde batteri i mindre tid (i følge Creative.com) men alligvel koster den mere end Nano!?

Nogle der har en god forklaring på dette?

Hygge
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
21. oktober 2005 - 14:22 #1
Den eneste forskel jeg kan se, er at V200 er velegnet både til venstre og højrehåndede og brugerdefineret equalizer, og det har den anden ik.
Avatar billede bb_maze Nybegynder
07. november 2005 - 21:19 #2
Hmm.. Det ser ud til at jeg har set forkert, for man kan få en en V200 til 655 kr og en Nano til 760. Men forstår nu stadig ikke helt at der skal være 100 kr forskel :s
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
10. november 2005 - 15:31 #3
heller ikke jeg
Avatar billede bb_maze Nybegynder
10. november 2005 - 20:42 #4
Men alligvel endte det med at jeg købte Nano'en som var lidt dyrere, så det må alligevel have virket, det Creative har lavet ;)

Ej, det tyder på at Nano'en er afløseren for MuVo'en, hvilket betyder at nogle af fejlene er blevet rettet. Nu må vi se :)