Avatar billede mlyhne Nybegynder
25. oktober 2005 - 12:28 Der er 1 kommentar

Død bærbar PC

Jeg har en bærbar PC (Compaq EVO N115), som er helt død. Når jeg trykker på startknappen kommer der lys i strømdioden, men maskinem siger intet. Den har i ca. et halvt år ofte ikke ville starte, men det er så gået i sig selv igen. Men denne gang kan jeg altså ikke få den startet op. Jeg har haft harddisken i en tilsvarende maskine og den er OK. Kan det være blæseren der er stået af og som følge deraf at maskinen ikke vil starte? Jeg har altid før kunne høre blæseren ved opstart. ER der nogen, der har en løsning på problemet?
Venlig hilsen
Mogens Lyhne
Avatar billede billslapdog Nybegynder
01. november 2005 - 13:20 #1
Hmmm...  Har du prøvet med og uden laptoppen koblet til 220V???  Kunne det være en mulighed at din strømforsyning ikke virker???