Avatar billede djblues Nybegynder
26. oktober 2005 - 12:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Link Button (lavet i flash)

Jeg har, på min dreamweaver website, en knap der er lavet i flash.
Knappen er lagt in i et layer.

Når jeg klikker på knapper/layeren skulle jeg gerne blive sendt videre til en ny URL ..

HOW ???
Avatar billede keysersoze Guru
26. oktober 2005 - 12:16 #1
lav linket som en del af flashen - altså kod linket ind i flashen.
Avatar billede keysersoze Guru
06. februar 2006 - 16:20 #2
lukketid?
Avatar billede djblues Nybegynder
06. februar 2006 - 16:21 #3
lukker
Avatar billede keysersoze Guru
06. februar 2006 - 16:31 #4
hvis ikke der kommer en bedre forklaring til at du beholder point melder jeg dette som misbrug til coadmins.