Avatar billede x86 Nybegynder
03. november 2005 - 09:18 Der er 10 kommentarer

vurdering af min hp

Hej jeg går og overvejer at lave en ny hjemmeside, men inden jeg gør det vil jeg gerne høre jeres mening om siden. Syntes selv siden er kedelig i det den ingen farve har, ville det hjælpe at give den en farve?  http://www.x86.dk
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
03. november 2005 - 13:38 #1
syndes det er ok side ligner mange af de forums der findes
her er nogle punkter jeg lagde mærke til:

1. det er meget svært at læse teksten :S
2. ja mangler farver prøv en mørk rød en
3 et logo til din side ville være nice
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
03. november 2005 - 13:41 #2
* mener ikke svær at læse.... men der ikke meget forskel på teksten menu og alt tekst er ens.... prøv med menu tekst med fed
Avatar billede x86 Nybegynder
03. november 2005 - 15:02 #3
ja teksten er for småt, har lige rodet med nogle forskellige skrifttyper, størrelser og kom ikke videre, hvad mener du med et logo, ved godt logoet foroven ikke er vildt pænt men det er da et logo. :)

Prøvede med fed skrift i menuen og det så ikke for godt ud, måske ville det hvis siden havde en farve.
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
03. november 2005 - 15:35 #4
mener et logo ikke tekst et billede-logo...... og prøv lige den røde farve til dine top"bokse"
Avatar billede x86 Nybegynder
03. november 2005 - 16:18 #5
Photoshop etc er ikke lige min stærke side, men det er nu et billede.
http://www.x86.dk/images/logo.jpg

Det der med den røde farve tror jeg vi undlader. :)
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
03. november 2005 - 16:21 #6
ikke det jeg mente med billede :D
mener at du laver et billede som er dit logo som en frikant der har en farve o.s.v

forstår du....?
ej prøv lige en mørkerød #800000
Avatar billede x86 Nybegynder
03. november 2005 - 16:40 #7
Det kræver jo at man er god til photoshop eller lignende programmer.

Den farve der... kigger lige på det efter spisetid.
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
03. november 2005 - 16:42 #8
ja måske... vil da gerne hjælpe dig med et logo... for et link og points???

lyder fedt tror det vil se godt ud
Avatar billede or.han Nybegynder
03. november 2005 - 21:23 #9
Siden er meget standard og den er ikke speciel. Mange vil nok tænke at man ikke kan gøre et stort site attraktivt, men det kan sagtens lade sig gøre uden at "overgøre" det.
Du kan fx:
- Fx der hvor der står "Menu", "irc.x86.dk" og de andre steder med sådan en top-ting, bør margenen være større.
- Du kan prøve at style knapperne ude i venstre side, så de ligner knapper og ikke links.
- Prøv at bruge Trebuchet MS, Arial eller måske Tahoma som skrifttype.
- Baggrunden på top-tingene er ikke fed eller noget. Måske ville en simpel farve være bedre.
- Rammen rundt om de enkelte menuer bør ikke være der, da det ville være bedre hvis du lavede knapper som knapper og bare havde et mellemrum mellem dem.

Det var alt for nu :D....
Avatar billede x86 Nybegynder
08. januar 2006 - 00:50 #10
lukket