Avatar billede pasral Novice
06. november 2005 - 19:04 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

bios død

jeg skulle opdatere min bios men det gik helt galt så nu vil min pc ikke andet ind at der en stamme der siger system fail computer er sådan noget og der kommer ikke noget billed eller noget andet mit bundkort er et asus A8V deluxe
Avatar billede pasral Novice
06. november 2005 - 19:14 #1
jeg skulle opdatere min bios men det gik helt galt så nu vil min pc ikke andet ind at der en stemme der siger "system fail computer", eller sådan noget og der kommer ikke noget billed eller noget andet. mit bundkort er et asus A8V deluxe
er der nogen der ved hvad man gør
Avatar billede pasral Novice
06. november 2005 - 20:06 #2
det kan også lyde som om der bliver sagt "system fail cpu test"
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. november 2005 - 21:41 #3
(Hvad endte denne tråd med?) -> http://www.eksperten.dk/spm/624794 ??
(Hvad endte denne tråd med?) -> http://www.eksperten.dk/spm/497241 ??
(Hvad endte denne tråd med?) -> http://www.eksperten.dk/spm/349377 ??
Avatar billede screem_brille Novice
06. november 2005 - 21:47 #4
nårdu har givet feedback i dine andre spørgsmål skal jeg gerne hjælpe, men deltager i et af dine andre åbne spørgsmål, hvor du ikke har vist dig i ca 5 måneder, og det kommer ikke til at ske igen
Avatar billede pasral Novice
06. november 2005 - 22:12 #5
er gjodt
Avatar billede ulriknygaard Nybegynder
08. november 2005 - 11:49 #6
ville lige prøve at pille dit batteri ud 30 sec og i med det igen, der efter gå ind
og loade optimale settings, derefter genstarte.........skulle hjælpe på dette
problem.

lad høre....
Avatar billede pasral Novice
08. november 2005 - 13:21 #7
har prøvet virker ikke
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 09:20 #8
brug for mere hjælp ?
Avatar billede pasral Novice
08. februar 2006 - 22:09 #9
jeg har smidt bundkortet ud så det var det
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:02 #10
ok men husk venligst at luk spørgsmålet. (og evt andre du har åbne der er gamle ;))