Avatar billede kristianals Nybegynder
09. november 2005 - 15:33 Der er 1 kommentar

Selvstart af word

Hej
Jeg har office2003 installeret på en IBM laptop. Word starter på alle tænkelige og utænkelige tidspunkter. office har været af-og geninstalleret og det hjalp kortvarigt.
Nogen der har et gæt?????
Mvh
Kristian
Avatar billede levich Nybegynder
09. november 2005 - 16:25 #1
Enten kan Word være i start -> programmer -> start eller også kan der være en nøgle i registreringsdatabasen.

I det sidste tilfælde kan vi (eksperter) hjælpe dig med at fjerne problemet, hvis du sender en hijackthis-log herind. Du finder hijackthis her: http://www.merijn.org/files/hijackthis.zip.